Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

Deputātu pieņemšanas ārkārtējās situācijas laikā – attālināti

Sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, lai samazinātu klātienes kontaktus, tiek mainīta Alūksnes novada domes deputātu pieņemšanas kārtība – iedzīvotāju pieņemšana notiks attālināti, sazinoties pa tālruni.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Lai sazinātos ar kādu no domes deputātiem Alūksnes novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Evita Aploka aicina iedzīvotājus vispirms kontaktēties ar Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru pa tālruņiem 64381496, 66954904 vai rakstīt uz e-pastu aluksne@pakalpojumucentri.lv.

Līdz ar to iepriekš izsludinātajā deputātu pieņemšanas grafikā oktobrī ir izmaiņas. Informācija par deputātu pieņemšanu ir pieejama pašvaldības tīmekļa vietnē www.aluksne.lv sadaļā Par Alūksnes novada domes darbu/Iedzīvotāju pieņemšana, kā arī pie informācijas stendiem pagastu pārvaldēs.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.