Sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, lai samazinātu klātienes kontaktus, tiek mainīta Alūksnes novada domes deputātu pieņemšanas kārtība – iedzīvotāju pieņemšana notiks attālināti, sazinoties pa tālruni.
Lai sazinātos ar kādu no domes deputātiem Alūksnes novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Evita Aploka aicina iedzīvotājus vispirms kontaktēties ar Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru pa tālruņiem 64381496, 66954904 vai rakstīt uz e-pastu aluksne@pakalpojumucentri.lv.
Līdz ar to iepriekš izsludinātajā deputātu pieņemšanas grafikā oktobrī ir izmaiņas. Informācija par deputātu pieņemšanu ir pieejama pašvaldības tīmekļa vietnē www.aluksne.lv sadaļā Par Alūksnes novada domes darbu/Iedzīvotāju pieņemšana, kā arī pie informācijas stendiem pagastu pārvaldēs.
Reklāma