Kas bija pirmais – vista vai ola, vairs nav aktuāls jautājums, jo olu ražotne “Alūksnes putnu ferma” radījusi unikālu precedentu. Proti – ņemot vērā straujo viedierīču spēļu jeb “mobile gaming” nozares attīstību un ar mērķi uzrunāt digitāli progresīvākus jaunākas un jauniešu auditorijas patērētājus, uzņēmums investējis vairāk nekā 200 tūkstošus eiro pavisam jauna olu zīmola un mobilās aplikācijas “The Chick Game” izveidē. Rezultātā patērētāji, iegādājoties jauno “The Chick Game” produktu līniju, varēs ne vien bagātināt savu uzturu ar augstvērtīgām un Latvijā ilgtspējīgi ražotām vistu olām, bet arī kļūt par “virtuāliem vistu fermeriem”, kuri digitālā un izklaidējošā veidā apgūst modernās putnkopības tradīcijas.
“Olām modernajā pasaulē vairs nav tikai veselīga, proteīniem un vitamīniem bagāta produkta statuss. Tās ir kļuvušas par neatņemamu veselīga un progesīva dzīvesveida sastāvdaļu, kas, savukārt, mijas arī ar inovatīvām tehnoloģijām. Tāpēc, attīstot “The Chick Game” projektu, sapratām, ka ātrās aprites un pārtikas sektors var būt liels ieguvējas, ja ikdienas ēdiens “tiks servēts” jaunā, digitāli garšīgā veidolā,” komentē Jana Garanča, “APF Holdings” digitālo projektu direktore.
Pašlaik visā pasaulē ir vairāk nekā 3 miljardi videospēļu spēlētāju. Arī Eiropas Savienības olu patēriņš uz vienu iedzīvotāju strauji pieaug ik gadu. Tādeļ “Alūksnes putnu fermai” radās ideja apvienot olas ar virtuālo pasauli, lai radītu modernu un izglītojošu spēli gan patērētājiem, gan spēlētājiem. “The Chick Game” ļaus izprast un labāk iepazīt putnu fermas aizkulises un darīt to patiesi aizraujošā veidā, kā arī dos iespēju jaunākai auditorijai izglītoties finanšu pamatprincipu apgūšanā.
“The Chick Game” mobilā aplikācija ir jau pieejama lejupielādēšanai viedtelefonos.
Reklāma