Sākot no pirmdienas, 15.novembra, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klātienes klientu apkalpošanu “zaļajā režīmā”, proti, gan VID darbinieki, gan klienti varēs sniegt un saņemt klātienes pakalpojumus tikai ar derīgiem vakcinācijas pret Covid-19 vai pārslimošanas sertifikātiem, aģentūru LETA informēja VID pārstāvji.
VID pakalpojumi klātienē būs pieejami Rīgas klientu apkalpošanas centrā Talejas ielā 1, kā arī tajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, kur tiks nodrošināts “zaļais režīms”.
Klātienes apkalpošana Rīgas klientu apkalpošanas centrā notiks pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005.
Ārpus Rīgas VID pakalpojumi klātienē “zaļajā režīmā” būs pieejami valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros Ludzā (Raiņa ielā 16), Preiļos (Kārsavas ielā 4), Smiltenē (Dārza ielā 3), Valkā (Rīgas ielā 25), Gulbenē (Ābeļu ielā 2), Alūksnē (Dārza ielā 11), Balvos (Partizānu ielā 14), Tukumā (Talsu ielā 4) un Bauskā (Uzvaras ielā 1).
Šis saraksts var mainīties gadījumā, ja vēl kāda pašvaldība sāks apkalpošanu “zaļajā režīmā”. Tādēļ par iespēju saņemt VID pakalpojumus arī citos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros VID iesaka iepriekš telefoniski sazināties ar konkrēto pašvaldību.
Ierodoties klātienē, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātam.
Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, apmeklētājiem ir jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
Tie iedzīvotāji, kuriem nav derīga vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta, visus VID pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā (EDS). VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.
VID klientu apkalpošanas vietās pilsētās ārpus Rīgas klientu apkalpošana klātienē pagaidām netiek atsākta. Tiem iedzīvotājiem, kuri bija pierakstīti uz konsultāciju laikā pēc 15.novembra, pieraksts saglabājas – tas tiks pārcelts uz brīdi, kad VID atsāks klātienes klientu apkalpošanu arī ārpus Rīgas.
Reklāma