No šodienas Valsts ieņēmumu dienests (VID) atsāks klientu apkalpošanu klātienē četros valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros – Smiltenē, Gulbenē, Valkā un Alūksnē, aģentūru LETA informēja VID.
Beidzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, VID pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē.
Kopš 10.jūnija klienti klātienē tiek apkalpoti VID Rīgas klientu apkalpošanas centrā, kopš 29.jūnija – arī Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā un Rēzeknē, savukārt no 6.jūlija VID pakalpojumi klātienē pieejami arī valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros Bauskā, Tukumā un Aizkrauklē.
Apmeklējot klientu apkalpošanas vietas, VID lūdz būt piesardzīgiem un atbildīgiem, kā arī ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai.
Dienests aicina atlikt VID konsultanta apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī neapmeklēt dienestu, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
VID atgādina, ka Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā un Rēzeknē pakalpojumi klātienē tiek sniegti tikai pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005. Lai nebūtu jāpavada ilgs laiks rindā, VID aicina iepriekš pierakstīties arī uz Rīgas klientu apkalpošanas centra apmeklējumu.
Rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, VID atgādina, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā (EDS).
VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Zvanot uz VID konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.
Reklāma