Šī gada jūlijā klajā nāca jauns videomateriāls par Alūksni ar grupas “Carnival Youth” piedalīšanos. Laikraksta redakcijā saņēmām vairākus jautājumus no lasītājas, kura vēlas noskaidrot, cik izmaksāja šis videoklips. “Par pāris simtiem te noteikti nav runa, tie ir tūkstoši,” raksta lasītāja un vaicā arī, cik kopumā izmaksā reklāmas aktivitātes gadā no pašvaldības budžeta.
Alūksnes novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Evita Aploka skaidro, ka videomateriāls ir tapis pēc Alūksnes novada pašvaldības pasūtījuma – ir izveidoti divi klipi, no tiem viens ir 20 sekundes garš, savukārt otrs – trīs minūtes garš. Klipa filmēšana šogad bija paredzēta kā tēla veidošanas aktivitāte pašvaldības reklāmas pasākumu budžetā.
“Tā kā klipu pasūtītājs ir pašvaldība, to filmēšanu un sagatavošanu finansēja pašvaldība un šīs izmaksas ir mazliet virs pieciem tūkstošiem eiro. Tās ietver sevī scenārija izstrādi, grupas dalību, grimēšanu, filmēšanu, montāžu, dziesmas izmantošanas tiesības, skaņas un krāsu apstrādi, labošanu un citu,”stāsta E. Aploka.
Viņa atklāj, ka šis nav pirmais pašvaldības pasūtītais klips, iepriekšējais tapis pirms diviem gadiem. Video materiālu mērķis nav tikai viesu piesaiste, bet arī pašapziņas celšana un identitātes apziņas stiprināšana mūsu novadniekiem. “To, ka klips patīk gan esošajiem un bijušajiem Alūksnes novada iedzīvotājiem, gan arī svešiem cilvēkiem, redzam sociālajos tīklos, kur cilvēki dalās ar videomateriālu un pievieno atsauksmes. Piemēram, sociālajā tīklā “Facebook.com” ar klipu līdz šim dalījušies 1,3 tūkstoši skatītāju un sasniegtā auditorija ir 121 tūkstotis lietotāju. Pašvaldību kā pasūtītāju priecē, ka ir tik liela atgriezeniskā saite,” saka E. Aploka.
Pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste informē, ka pašvaldības administrācijas reklāmas pasākumu budžets 2020. gadam ir 16 tūkstoši eiro, un tas sastāv no plānotiem līdzekļiem Alūksnes novada lielāko sporta un kultūras pasākumu reklāmas kampaņām, kā arī tēla veidošanas pasākumiem, piemēram, jaunajam videomateriālam.
Viņa uzsver, ka jaunais videomateriāls noteikti nebūs “viendienītis”. Tā kā klipam ir gan īsā, gan garā versija, atkarībā no situācijas, pašvaldība to arī turpmāk izmantos dažādās aktivitātēs, piemēram, uzņemot viesus vai dodoties ciemos, reprezentācijas nolūkā, kur šāds emocionāls klips auditoriju uzrunā daudz labāk nekā “sausa” prezentācija,” stāsta E. Aploka.
Vairāk lasi laikraksta “Alūksnes un Malienas Ziņas” 21.jūlija numurā.
Reklāma