Šis laiks Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijā sniedz padarītā darba augļus, vēlreiz apliecinot, ka tikai darot darbu komandā, ar mīlestību un atbildību iespējams sasniegt uz attīstību vērstus rezultātus.
Būtiska ir vide, kurā uzturamies. Pateicoties Alūksnes novada pašvaldības finansējumam un darbam, mūsu jauniešiem un darbiniekiem ļauts piedzīvot skolas dzīvi estētiskās un sakoptās telpās, kur vienotā ansamblī sakļaujas vēsturiskais ar mūsdienīgo. Ikviens interesents 5. aprīlī no pulksten 15 līdz 18 tiek aicināts apciemot atjaunotās Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas telpas.
Pavisam nesen mūsu skolā ir noslēdzies akreditācijas process, ko varētu nosaukt par eksāmenu laiku ikvienai darbībai, kas notiek mūsu skolā. Noslēguma sarunas apliecina to, ka eksāmenus esam nokārtojuši ļoti labi un mēs strādājam savai misijai – mūsdienīga, kvalitatīva, konkurētspējīga izglītības iestāde, kas piedāvā kompetencēs balstītu, ilgtspējīgu izglītību katram izglītojamajam, lai saglabātu un stiprinātu intelektuālo potenciālu pierobežā.
Jauniešus, kuri pēc 12. klases absolvēšanas plāno studēt augstākajās izglītības iestādēs, nākamgad aicinām pievienoties mums! Ar sīkāku informāciju par Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāziju var iepazīties mājas lapā www.aluksnesgimnazija.lv.
Nāc un kļūsti mūsējais!
Uva Grencione – Lapseniete,Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas direktore.
Rīko konferenci angļu valodā
1. martā Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas 12. klases skolēni, kuri padziļināti apgūst angļu valodu, organizēja konferenci “Sabiedrībā iesakņojušos sociālo stereotipu ietekme uz mūsdienu vērtību sistēmām”. Konferences organizēšana un uzstāšanās tajā ir viens no nosacījumiem, kas skolēniem dod iespēju kārtot eksāmenu angļu valodā.
Šogad konferencē ar saviem pētījumiem bija uzaicināti un piedalījās arī jaunieši no Smiltenes vidusskolas.
Konferences tēma izvirzīta, balstoties uz jauniešu veiktajiem pētījumiem. Pētījumu izstrāde tika uzsākta jau septembrī, kad jaunieši izvēlējās klasiskās literatūras darbus, kas bija jālasa oriģinālvalodā. Pirmā semestra laikā skolēni, lasot izvēlēto grāmatu, veidoja piezīmes lasītāja dienasgrāmatā. Starp izvēlētajām grāmatām bija Dž. Orvela “Dzīvnieku ferma”, O. Vailda “Doriana Greja ģīmetne”, Dž. Ostinas “Lepnums un aizspriedumi”, kā arī 21. gadsimtā Dž. Mojo radītais darbs “Pirms atkal tiksimies”. Vēlāk tika izvirzīts pētījuma jautājums – problēma, kas tieši vai netieši tiek aprakstīta grāmatā, un, balstoties uz to, tika veikts individuāls pētījums.
Jaunieši prezentēja savu darbu, dalījās ar atziņām, ko guva lasīšanas un pētījuma veikšanas laikā. Kā klausītājus aicinājām piedalīties 10. un 11. klašu skolēnus, kuri uzdeva jautājumus par dzirdēto un atzina, ka ir interesanti klausīties skolas biedru prezentācijas, tā pilnveidojot savu angļu valodas vārdu krājumu un uzzinot daudz vairāk par angļu literatūru.
Sadarbība starp abām skolām plānota arī nākamajā gadā, jo šī pieredze bija vērtīga ne tikai skolēniem, bet arī abu skolu angļu valodas skolotājas redz iespēju, savstarpēji sadarbojoties, gūt jaunas idejas turpmākajam darbam.
Mārīte Palma, angļu valodas skolotāja.
Reklāma