Katru dienu mēs lietojam dažādas preces un pakalpojumus. Pērkam, priecājamies un bēdājamies par saņemto kvalitāti. Lai palielinātu priecīgos brīžus, ir radīta platforma kvalitate.lv, kur ikviens var dalīties ar savu pieredzi.
Iesniedz atsauksmes vai sūdzības. Uzslavē vai norāj uzņēmumu vai tā radītos un kādā veikalā tirgotos produktus. Palīdzi citiem pieņemt pārdomātākus lēmumus un ieguvēji būsim mēs visi.
Neveiksme vienā gadījumā nenozīmē, ka konkrētā prece vai pakalpojums vienmēr ir slikts vai labs, taču sniedz svarīgu informāciju citiem pircējiem. 21. gs. kad visi savā starpā esam saistīti ciešāk kā jebkad varam darboties kopā, lai sasniegtu labāku rezultātu.
Atsauksmes par dažādām nozarēm
Kvalitate.lv aptver plašu kategoriju klāstu, t.sk. transportu, apdrošināšanu, ēdināšanu, veselību, pašvaldības, veikalus un daudz ko citu.
Katrā nozarē ir savi labie piemēri un sliktie. Atsijāsim graudus no pelavām kopā.
Iespēja uzņēmumiem uzlabot sniegto pakalpojumu kvalitāti
Kvalitate.lv palīdz patērētājiem, bet, uzklausot pamatotu kritiku, to var savām vajadzībām izmantot arī uzņēmumu pārstāvji. Atbilde uz kritiku komentāros ir viena no iespējām, bet savu pakalpojumu un preču trūkumu novēršana ilgtermiņā ir vēl svarīgāka.
Aktīva kopiena, kuras dalībnieku skaits palielinās
Platformas kopiena aug apjomā un spēkā. Arī Jūs varat kļūt par daļu no Kvalitate.lv veidotājiem aktīvi iesaistoties tās darbībā. Iesniedziet savus komentārus vai publikācijas un padariet portāla saturu plašāku un lietderīgāku.
Reģistrējoties ar savu īsto vārdu un uzvārdu, varat kļūt par jomas līderi un palielināt savu atpazīstamību arī visas Latvijas mērogā. Tiem, kas vēlas palikt anonīmi ir arī šāda iespēja.
Datu drošība un konfidencialitāte
Portāla administrācija nepārbauda lietotāju ID un atsauksmes ir iespējams iesniegt arī ar segvārdu. Norādot e-pastu komentāru formā tas netiks publicēts, bet var tikt izmantots, lai sazinātos ar autoru. Lietotāju privātā informācija netiek nodota trešajām pusēm, izņemot gadījumus, kad to paredz Latvijas likumi.
Sūdzības, kas ļauj identificēt privātpersonas tiek labotas vai dzēstas. Platforma nav paredzētu, lai diskutētu par privātpersonu tikumiem vai netikumiem. Tās galvenais fokuss ir uzņēmumi un to preces vai sniegtie pakalpojumi.
Pievienotās atsauksmes vai sūdzības tiek pārbaudītas un apstiprinātas pēc izvērtēšanas. Šāds solis nepieciešams, lai izvairītos no rupjību vai privātpersonu datu publiskošanas.
Ērta Lietošana
Kvalitate.lv piedāvā intuitīvu un lietotājam draudzīgu interfeisu, kas ļauj viegli meklēt un pievienot atsauksmes. Lietotāji var ātri atrast nepieciešamo informāciju un dalīties ar savu pieredzi, kas padara vietni ērti pieejamu ikvienam.
Kā atrisināt sūdzības?
Uzņēmumi var rakstīt komentārus vai, izmantojot savus resursus, sazināties ar sūdzības iesniedzēju. Portāls Kvalitate.lv nedarbojas kā starpnieks starp atsauksmes iesniedzēju un uzņēmumu.