Interneta veikala izveide nav pilnīga, ja tajā nav integrēti analītikas rīki datu apkopošanai par apmeklētāju skaitu, ģeogrāfiju, interesējošajiem produktiem, pavadīto laiku vietnē, pabeigto pirkumu apjomu un citiem rādītājiem. Pateicoties šiem rādītājiem, ir iespējams savlaicīgi identificēt apmeklētāju plūsmas problēmas un tām piemeklēt atbilstošākos risinājumus, lai sasniegtu uzņēmuma uzstādītos mērķus.
Kādēļ tik būtiska ir iegūto datu izpratne?
Savākto datu mērķis ir izveidot priekšstatu par pircēja uzvedību esot konkrētajā interneta veikalā, lai vietnes īpašnieks spētu pieņemt stratēģiski pārdomātus lēmumus par papildus mārketinga pakalpojumu nepieciešamību vai veikala koncepta attīstību.
Mūsdienīgas e-komercijas analītikas platformas ienākušos datus apkopo kā savstarpēji cieši saistītu sistēmu, radot plašu un daudzslāņainu kopskatu lēmumu pieņemšanai, iekļaujot datus par vietnes apmeklējumu pēc mārketinga kampaņām vai interneta pārlūkprogrammu meklējumu rezultātiem, apmeklētāju uzvedību un biežāk apmeklētajām lapām.
Laba izpratne par lietām, kas interesē pircēju, ļauj pilnveidot vietnes saturu, optimizēt cenas un līdz ar to palielināt arī tiešsaistes veikala peļņu. Tādejādi tiek veikta mājas lapas optimizācija, padarot vietni konkurētspējīgu un uz klientiem orientētu.
Iespējams pašam izstudēt to, kas ir SEO un kā to pielietot, lai padarīt savu vietni konkurētspējīgāku. Taču labākā izvēle tomēr ir SEO speciālists, savukārt Jūs varēsiet pievērst uzmanību tām lietām, kas padodas tieši Jums labāk.
Analītikas nozīme pircēju piesaistes efektivitātē
Lai interneta veikals būtu veiksmīgs ir nepieciešama arī augoša klientu bāze, kuru ir iespējams paplašināt. Mārketinga pakalpojumi, ieguldījumi klientu servisā un SEO optimizācijā ir nozīmīgākie izdevumi, interneta vietnes apmeklējuma plūsmu pārvēršot pirkumos.
Šajā procesā būtiska ir gan viegla vietnes navigācija un ātra lapas atvēršanas, gan satura personalizācija, nodrošinot pēc iespējas labāku iepirkšanās pieredzi. Jo precīzāk mērķēti un koncentrētāki būs vietnes uzlabošanas darbi, jo efektīvāk tiks piesaistīti jauni pircēji. Tieši analītikas dati parāda interneta veikala stiprās un vājās puses, kuru pilnveidošana sniegtu vislielāko atdevi.
Kā nepieļaut kļūdas interneta veikala izveidē?
Izveidojot interneta veikalu, ir jāapzinās, ka tas nav vienreizējs ieguldījums, jo vietne būs nepārtraukti jāuzlabo gan labākai iepirkšanās pieredzei klientiem, gan atbilstībai mainīgajiem interneta meklētājprogrammu algoritmiem. Tādēļ, izvērtējot izdevīgāko interneta veikala izstrādes cenu, ir jāapsver arī iespējamie uzturēšanas izdevumi, analītisko rīku pieejamība un iespējas veikt izmaiņas.
Ja arī Jums nepieciešama interneta veikala izveide, cena kurai ir draudzīga vai arī pareizi izstrādāta SEO stratēģija, pievērsiet savu uzmanību aģentūrai E-komercija.lv!
Digitālā mārketinga aģentūra E-komercija.lv palīdz ne tikai izstrādāt pilnībā funkcionālus interneta veikalus, bet arī uzstādīt analītikas sistēmas, lai veiktu precīzus reklāmas kampaņu un komunikācijas pasākumu atdeves mērījumus. Ienāciet www.e-komercija.lv un piesakieties uz konsultāciju!