Autors: Dace Grundmane, SIA FP LV valdes locekle
Draudzīgo cenu veikals visai ģimenei “Fix Price” 20. septembrī vērs durvis Ādažos – tā būs jau trīsdesmit otrā šī starptautiskā tirdzniecības tīkla tirdzniecības vieta Latvijā, pastāstīja uzņēmuma SIA “Fix Price” valdes locekle Dace Grundmane.
“Visi laipni aicināti uz jauno veikalu, kas būs īpaši interesants ar atšķirīgu, atjauninātu produktu klāstu – sadarbojamies ar jauniem piegādātājiem, piemēram, no Polijas, kas piedāvā gardas konfektes un citas preces, saglabājot nemainīgu “Fix Price” galveno principu: nevienas preces cena nepārsniedz 6,99 eiro. Tas, protams, pieaugošo cenu situācijā to padara vēl pievilcīgāku,” sacīja D. Grundmane, piebilstot, ka tik zemas cenas iespējams piedāvāt, jo arī piegādātāji meklē dažādas iespējas, kā piesaistīt klientus ekonomiski sarežģītajā situācijā.
Jaunais “Fix Price” veikals atradīsies Ādažos, Gaujas ielā 8.
Līdz 2022. gada beigām “Fix Price” plāno atvērt vēl vairākus veikalus. “Vienmēr meklējam jaunas iespējas un sadarbības partnerus. Šobrīd aktuāli atrast jaunas tirdzniecības telpas pilsētās, kurās ir vairāk nekā pieci tūkstoši iedzīvotāju – piedāvājums paplašinās, jo iepriekš šī robeža bija 15 tūkstoši cilvēku. Protams, katrs gadījums ir atšķirīgs, tāpēc esam atvērti sarunām un sadarbības piedāvājumiem, kurus vērtējam individuāli,” piebilda D. Grundmane.
Tāpat “Fix Price” turpina sadarbību ar vietējiem ražotājiem un meklē jaunus piegādātājus, kas spētu piedāvāt ko interesantu un pircējam pievilcīgu arī cenas ziņā. “Šobrīd notiek aktīva gatavošanās gada noslēgumam – veikalos būs interesanti dekori gan Helovīniem, gan Ziemassvētkiem un Jaunajam gadam. Īpaši gribu uzsvērt dažādas tematiskās kolekcijas, kurās katrs ģimenes loceklis var atrast kaut ko intriģējošu,” akcentēja D. Grundmane.
Pirmais starptautiskās ķēdes “Fix Price” veikals vēra durvis 2007. gada decembrī, piedāvājot pārtikas produktus un dzērienus, kosmētiku un sadzīves ķīmiju, traukus, apģērbu, rotaļlietas, dāvanas un suvenīrus, grāmatas, preces svētkiem un dekorus. Šobrīd veiksmīgi darbojas jau vairāk nekā 5390 veikalu dažādās pasaules valstīs. Projekta koncepcija paredz piedāvāt plašu mājsaimniecības preču klāstu visai ģimenei par zemām cenām.