Laikraksta “Alūksnes un Malienas Ziņas” redakcijā oktobra vidū vērsās autovadītājs, kurš nebija mierā ar ceļa Lucka – Alūksne posma Alūksne – Jaunlaicene nekvalitatīvi veiktajiem virsmas apstrādes darbiem. Darbu veicējs, SIA “Saldus ceļinieks”, toreiz laikrakstam skaidroja, ka darbus veica septembra otrajā pusē, kad laika apstākļi bija atbilstoši, taču lietavu dēļ radās defekti – virsmu nācās likt uz mitra seguma, kas varētu būt cēlonis sīkšķembu nesaistei ar saistvielu.
Autovadītāji, kuri regulāri pārvietojas minētajā ceļa posmā, tagad ievērojuši, ka tajā ir uzzīmēti ceļa horizontālie apzīmējumi jeb tautā sauktas – baltās līnijas. “Vai tas nozīmē, ka ceļš jau nodots ekspluatācijā vai vēl tikai tiks nodots? Paliks tāds, kā ir, un defektus nelabos? Ja tomēr veiks labojumus, sanāk interesanti – uzzīmē vienreiz un pēc tam zīmēs otrreiz, kādēļ tā?” vaicā alūksnietis. Viņš arī vēlas zināt, cik ilgi saglabāsies ātruma ierobežojumi šajā ceļa posmā, kas paredz joprojām braukt ar ātrumu 70 kilometri stundā.
“Saldus ceļinieks” skaidro, ka objekts joprojām nav nodots ekspluatācijā defektu dēļ, kas izveidojās nepiemērotos laika apstākļos veiktiem darbiem. “Šobrīd tiek slēgta vienošanās ar VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs” par objekta nodošanu ziemas uzturēšanai līdz pavasara sezonai, kad darbu varēs veikt un defektu novērst šo darbu veikšanai piemērotos laika apstākļos. Ceļa horizontālie apzīmējumi ir pagaidu variants ziemas periodam un diennakts tumšajam laikam, to prasa satiksmes drošība,” laikrakstam skaidro SIA “Saldus ceļinieks” iepirkumu speciāliste Ina Dātava.
Pagaidu ceļa horizontālo apzīmējumu uzklāšanas darbus plāno pabeigt šonedēļ, kad arī noņems pagaidu zīmes un ātruma ierobežojumus līdz 70 kilometriem stundā.
Kā parasti,Alūksnes novadā visssssss *** .kautko dara,un naudu bāž rīklēs.
Hahahaha, visi, gan būvnieki, gan VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs”, gan novadā iesaistītie zina un zināja, ka ar šādu ceļa seguma atjaunošanas veidu SEPTEMBRĪ būs pakaļā, bet neviens neko nedarīja, jo nauda ir jāapgūst, kamēr tā ir, jo nākošajā vasarā tās vairs nebūs. Jau pēc loģikas ir skaidrs, ka šāds remonts prasa siltus laikapstākļus un, jo siltākus, jo labāk. Un pie kājas ir iedzīvotāji, to sabojātie transportlīdzekļi, pazaudētais laiks braucot lēnāk dēļ nekvalitatīva seguma, jo ne jau iedzīvotāji šajā valstī ir galvenais. Galvenais ir uzsākt objektu, projektu, saņemt apmaksu un tad jau redzēs.
Neredzu jēgu, ļaut labot sabojāto ceļa posmu tiem, kas neprot un traucē laikapstākļi. Varbūt tikai tad, varētu sākt domāt, ja samainītu stiklus visiem, kas bij spiesti izmatot šo celu un tika ieplēsti auto vējstikli. Par buktēm uz kapota ar būtu ko teikt. Šķembas lidoja arī pie 30km/h kur zīme bij 50km/h.Viņiem varbūt vajag sākumā pārklasificēties par Saldus stiklinieku.