Pirmdiena, 8. decembris
Gunārs, Vladimirs, Gunis
weather-icon
+0° C, vējš 3.06 m/s, D-DA vēja virziens
Aluksniesiem.lv bloku ikona

Tirgotāji un ēdienu piegādātāji turpina strādāt pie kapacitātes palielināšanas

Tirgotāji un ēdienu piegādātāji turpina risināt mājas piegādes
pakalpojuma nodrošināšanu, palielinot darbinieku skaitu un ieviešot
tehnoloģiskus uzlabojumus pakalpojuma sistēmā, informē  aģentūra LETA.
Mazumtirgotāja “Rimi Latvia” e-komercijas formāta direktors Didzis
Kirstuks skaidroja, ka no 14.marta uzņēmums palielinājis “Rimi”
e-veikalā apkalpoto klientu skaitu un atvēris papildus dienas
rezervāciju veikšanai, tomēr pieprasījums e-veikalā turpina pieaugt –
patlaban digitālā rinda ir līdz 3.aprīlim. Tāpēc regulāri strādā pie
kapacitātes palielināšanas visos aspektos.

Klientiem bezkontakta piegādi

Pēc viņa teiktā, patlaban “Rimi Latvia” prioritāte ir preču
kvalitātes un drošības nodrošināšana, kā arī e-veikala jaudas
palielināšana. Tāpēc patlaban nodrošina dažādus risinājumus “Rimi
Latvia” darbinieku un pircēju drošībai, piedāvā klientiem bezkontakta
piegādi, kā arī ik dienu ievieš jaunus uzlabojumus informāciju
tehnoloģiju (IT) sistēmas darbībā un e-veikala kapacitātes
palielināšanai.

Kā atzīmēja “Wolt” vadītāja Baltijas valstīs Līsa Ristala, pēc
ārkārtējā stāvokļa izsludināšanas “Wolt” Latvijā nav novērojis strauju
pasūtījumu pieaugumu, ko daudzi gaidīja. Pagājušā nedēļa bija ļoti
līdzīga iepriekšējai nedēļai no pirmdienas līdz ceturtdienai. Savukārt
nedēļas nogalē bija vērojama zināmi relatīva izaugsme, taču nekas
neierasti augsts, skaidroja “Wolt” pārstāve, piebilstot, ka piegādātājs
Latvijā joprojām ir mazs, tāpēc bizness aug organiski.

Stingri piegādes standarti

“Mēs arī esam noteikuši stingrus apkalpošanas un piegādes standartus:
pārtikai līdz klientiem jānonāk 35 minūtēs. Un tas ietver arī
gatavošanas laiku. Mums ir svarīgi saglabāt šo standartu, un arī šī
nedēļa nav izņēmums. Tā kā mēs pastāvīgi sekojam pieprasījumam un
pastāvīgi uzņemam jaunus kurjeru partnerus, pašreizējā situācija nav
mainījusi mūsu darbību līdz šim,” viņa norādīja.

Ristala sacīja, ka “Wolt” pieņemam jaunus kurjerus ierastajā tempā,
kas vairāk saistīts ar to, ka “Wolt” ir jauns uzņēmums Latvijā, nevis
Covid-19 izplatības dēļ.

Vienlaikus “Wolt” pārstāve atzīmēja, ka cilvēku veselība un drošība
uzņēmumam ir ļoti svarīga. Lai novērstu vīrusa izplatīšanos, “Wolt”
piegādes procesā ieviestas bezkontakta piegādes. Tas nozīmē, ka “Wolt”
pasūtījumi tiks atstāti pie klienta durvīm, savukārt restorāni ir
izveidojuši kurjeriem atsevišķas pasūtījumu saņemšanas letes.

LETA jau ziņoja, ka no 13.marta līdz 14.aprīlim Latvijā saistībā ar
Covid-19 vīrusu izsludināta ārkārtējā situācija, šajā laikā nosakot
virkni ierobežojošu pasākumu ar mērķi ierobežot vīrusa izplatību.

Aluksniesiem.lv bloku ikona Komentāri