Trešdiena, 24. decembris
Ādams, Ieva
weather-icon
+-2° C, vējš 1.34 m/s, R vēja virziens
Aluksniesiem.lv bloku ikona

"Latvijas pasts" ieviesis centralizētu klientu apkalpošanas tālruni

AS “Latvijas pasts” ieviesis centralizētu attālināto klientu
apkalpošanu ar vienotu tālruni, aģentūru LETA informēja kompānijas
pārstāve Vineta Danielsone.
Viņa norādīja, ka “Latvijas pasts” pārgājis uz vienotu informatīvo
tālruni, nodrošinot visā valstī identiskus klientu apkalpošanas
standartus, klientu problēmu un jautājumu apzināšanu, kā arī to uzskaiti
un analīzi. Attālinātās klientu apkalpošanas instrumenti – tālruņa
zvani un mobilās īsziņas, e-pasta vēstules un ziņas sociālajos tīklos –
turpmāk tiks apkalpoti vienuviet.

Danielsone skaidroja, ka klientu centra modelis izveidots, ņemot
vērā, ka pasta nodaļu primārais darba uzdevums ir klientu klātienes
apkalpošana attiecīgajā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, bet
noslogotākajā darbalaikā atbildēt uz tālruņa zvaniem visās gandrīz 400
pasta nodaļās ne vienmēr ir iespējams. Konsultāciju sniegšana pa tālruni
un cita veida attālinātā klientu apkalpošana īpaši problemātiska
mazajās pasta nodaļās, kur strādā tikai viens darbinieks.

“Komunikācijas pilnveidošana ar klientu ir mūsu prioritāte, tāpēc
esam tajos saziņas kanālos, kur klientam ar mums sarunāties ir visērtāk.
Pārņemot visu pasta nodaļu ienākošos zvanus, “Latvijas pastam” izdevies
efektīvi uzlabot komunikāciju ar klientiem, taču jauno sistēmu turpinām
pilnveidot, lai tā darbotos arvien efektīvāk. Šobrīd aktīvi strādājam,
lai līdz vasaras beigām klientu centra darbalaiks tiktu pielāgots ilgāk
strādājošo pasta nodaļu darbalaikam, nodrošinot saziņu arī pēc
tradicionālā darbalaika beigām,” uzsvēra “Latvijas pasta” klientu centra
vadītājs Kārlis Udrass.

“Latvijas pasta” klientu centrs pasta nodaļu ienākošo zvanu
pakāpenisku pārņemšanu sāka 2018.gada nogalē, un šobrīd centralizēta
attālinātā komunikācija tiek nodrošināta visās 382 pilna spektra pasta
nodaļās. Pārkārtojot līdzšinējos resursus un uzlabojot efektivitāti,
klientu apkalpošanā patlaban strādā 21 klientu apkalpošanas speciālists.
Plānots, ka to skaitu tuvākajā nākotnē papildinās arī virtuālie
asistenti.

“Latvijas pasta” klientu centra tālrunis ir 27008001 vai 67008001, bet e-pasta adrese ir info@pasts.lv.

“Latvijas pasts” nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību Latvijā,
uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma
pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus
nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses,
mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. “Latvijas pasts” ir
valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4000
darbinieku.

Aluksniesiem.lv bloku ikona Komentāri