Vairāki Latvijas uzņēmēji apvienojušies, lai sadarbībā ar mārketinga
komunikācijas aģentūru “Alpha” radītu sociālo kampaņu
“#plussnevismīnuss”, kas cīnoties ar Covid-19 pandēmijas izraisītajām
sekām, krīzes apstākļos mudina īpaši atbalstīt pašmāju uzņēmējdarbību, “Alūksniešiem.lv” uzzināja aģentūra Leta.
Kustībā aicināti iesaistīties gan iedzīvotāji, gan vietējie produktu
ražotāji un pakalpojumu sniedzēji, un šī iniciatīva guvusi arī Latvijas
Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) atbalstu.
Kampaņas pārstāve Vineta Pigite norādīja, ka vīrusa Covid-19 izraisītā krīze atstāj ietekmi uz
visām nozarēm, un katra ierobežojumu diena daļai sabiedrības rada
būtiskus zaudējumus. Lai arī uzņēmumi cenšas pielāgoties jaunajai
situācijai, ikviens var rīkoties tā, lai pandēmijas seku pārvarēšana
būtu pēc iespējas vieglāka. Ir būtiski, lai vietējie uzņēmumi varētu
turpināt strādāt un lai cilvēkiem saglabātos ieņēmumi un darbavietas.
Ar jaunu sociālo kampaņu “#plussnevismīnuss”, kuru izstrādājusi
mārketinga komunikācijas aģentūra “Alpha”, Latvijas uzņēmēji aicina
sabiedrību ar saviem pirkumiem atbalstīt vietējos, savukārt biznesa
pārstāvji mudināti sadarboties, dalīties padomos un nezaudēt saikni ar
patērētāju, iedvesmojot arī savus klientus iesaistīties šajā kustībā.
“Mēs, kā uzņēmējus pārstāvoša biedrība, aktīvi atbalstām šādas
uzņēmēju iniciatīvas, kas var palīdzēt atbalstīt Latvijas ekonomiku šajā
ekonomiski grūtajā brīdī. Ceram, ka kampaņa iedzīvosies ne tikai kā
kampaņa, bet arī kā ilgtermiņa atbalsts Latvijas uzņēmējiem,” norāda
LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.
Jau ziņots, ka valstī turpinās ārkārtējā situācija un ir spēkā līdzšinējie Covid-19 dēļ noteiktie ierobežojumi.
Lai ierobežotu Covid-19 izplatību Latvijā, valdība sākotnēji lēma
ārkārtējo situāciju valstī izsludināt no 13.marta līdz 14.aprīlim. Tādā
gadījumā no 15.aprīļa dzīve valstī būtu atgriezusies ierastajās sliedēs.
Tomēr aprīļa sākumā Ministru kabinets ārkārtējo situāciju pagarināja
līdz 12.maijam.