Redakcijā esam saņēmuši lasītāju jautājumus no Ziemeru pagasta par tilta pār Vaidavu remontu.
“Tilta remontdarbi notiek jau kopš pavasara. Tūlīt būs oktobris – vai tiešām Vaidavas upe ir tik plata, ka pa šo laiku nevar tiltu saremontēt? Apbraucamais ceļš remontdarbu laikā ir pa Māriņkalna ceļu, kas ir sliktā stāvoklī, bedrains – braucot un vedot skolēnus, autobusa šoferis ar vienu roku tur biļešu aparātu, ar otru stūrē. Pa šo ceļu tiek pārvadāti arī skolēni – kādēļ šāds ceļš netiek pienācīgi uzturēts? Vēlamies zināt, kad tilta remontdarbi beigsies un ceļu atkal atvērs satiksmei,” jautā ziemeriete.
Situāciju skaidro VAS “Latvijas Valsts ceļi” sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Ieva Niedra. Viņa atgādina, ka tilta pār Vaidavu, kas atrodas reģionālā autoceļa Alūksne – Ziemeri – Veclaicene 8,8 kilometrā, pārbūves darbi uzsākti šogad jūnijā.
“Būvdarbu laikā demontēts vecais koka tilts. Pašlaik izbūvēti jaunā dzelzsbetona tilta pamati. Turpmākie darbi ir laiduma betonēšana, hidroizolācijas un asfalta ieklāšana, barjeru un ceļa zīmju uzstādīšana. Saskaņā ar līgumu būvdarbiem atvēlētas 200 dienas, un darbi rit pēc plāna. To pabeigšana ir atkarīga no laika apstākļiem. Ļoti labvēlīgā situācijā tos varētu pabeigt jau šogad, tomēr, ja laika apstākļi nebūs piemēroti hidroizolācijas un asfalta ieklāšanai, tad, visticamāk, pabeigs nākamās remontdarbu sezonas sākumā – maijā vai jūnijā.
Jaunā tilta pār Vaidavu izbūves laikā satiksmei izmanto vietējo autoceļu Ziemeri – Māriņkalns (V384). Būvdarbu laikā atbildīgs par apbraucamā ceļa uzturēšanu pienācīgā kārtībā ir būvnieks. Saskaņā ar būvnieka sniegto informāciju apbraucamā ceļa greiderēšana notiek katru nedēļu, tomēr efekts ir īslaicīgs ceļa sliktā stāvokļa, rudens lietavu dēļ un arī tāpēc, ka to pastiprināti izmanto smagais transports, kas ved kravas no tuvumā esošā karjera.
Būvdarbus veic SIA “8 CBR” un to līgumcena ir 399 298 eiro (ar PVN).”
Kad pabeigs Vaidavas tilta remontu?
00:00
24.09.2019
35