Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

“APF Holdings” piedāvā Latvijā vēl neredzētu jaunumu

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Foto: APF

Sekojot veselīga dzīvesveida un uztura tendencēm, plaša patēriņa olu ražotne “Alūksnes
putnu ferma”, kas ietilpst akciju sabiedrībā “APF Holdings”, piedāvā Latvijā vēl neredzētu
jaunumu – olu baltuma proteīna smūtiju zīmolu “Fiteg 2 ”.

“APF Holdings” korporatīvās komunikācijas un ilgtspējīgas attīstības vadītāja Diliara Valitova informē, ka unikālās produktu līnijas klāstā ir trīs garšu smūtiji, kuru izveidē un palaišanā tirgū investēti vairāk nekā 120 tūkstoši eiro.
Inovatīvā zīmola “Fiteg 2 ” receptes pamatā ir augstas kvalitātes olu baltums. Tas ir vērtīgs
olbaltumvielu, aminoskābju un citu mikroelementu, kā B3 vitamīna, magnija, kālija un nātrija, avots
visdažādākajām patērētāju grupām – gan aktīva dzīvesveida cilvēkiem, tai skaitā bērniem un
sportistiem ar augstu fizisko slodzi, gan jaunām māmiņām, gan senioriem un cilvēkiem ar īpašām
diētām.
Sulīgas garšas un daudz proteīna
Jaunie “Fiteg 2 “ olu proteīna smūtiji ir pieejami 300 ml tilpuma iepakojumos ar 3 dabīgām augļu
garšām – mango, apelsīna un ābola-vaniļas. Katrai no garšām atšķiras arī olas baltuma jeb
proteīna uzturvērtības. Mango olu proteīna smūtijā sastāvā ir 64 % olas baltuma – 21 g proteīna,
apelsīna smūtijs satur 60 % olas baltuma – 20 g proteīna, savukārt ābolu-vaniļas smūtijs satur
79 % olas baltuma – 25 g proteīna.
Būtiski – “Fiteg 2 “ smūtiji nesatur pievienoto cukuru, ir bez laktozes, bez taukiem un bez glutēna.
Dzērieni ir jāuzglabā ledusskapī, tiem ir 140 dienu derīguma termiņš, bet, pirms lietošanas uzturā,
tie nedaudz jāsakrata, lai iegūtu gaisīgas un noturīgas putas.
“Sasniegt vairāk – tas ir ne vien mūsu jaunā zīmola “Fiteg 2” moto, bet arī sociāli, ekonomiski un
fiziski aktīvu cilvēku neatņemama dzīvesveida sastāvdaļa. Tamdēļ esam gandarīti, ka spējam rast
risinājumu, kā palīdzēt cilvēkiem ievērot šādu dzīvesveidu, sniedzot olbaltumvielām bagātīgu
maltīti. Esam pārliecināti, ka ikviens cilvēks – aktīva dzīvesveida piekritējs, jaunā māmiņa, seniors
vai bērns no 5 gadiem varēs atrast sev tīkamāko “Fiteg 2” garšu. Vienlaikus lepojamies, ka ar šo
inovatīvo dzērienu kategoriju ne tikai paplašinām “Alūksnes putnu fermas” produktu portfeli, bet arī
iepazīstinām Latvijas pārtikas nozari ar pavisam jaunu dzērienu kategoriju, kas patiešām atbilst
veselīga dzīvesveide tendencēm,” komentē Diliara Valitova, “APF Holdings” korporatīvās
komunikācijas un ilgtspējīgas attīstības vadītāja.
Jaunie “Fiteg 2 “ olu proteīna smūtiji ir jau nopērkami mazumtirdzniecības veikalu tīklos “Rimi” un
“Narvesen”, kā arī universālveikalā “Stockmann” un “Bolt Food” tiešsaistes aplikācijā. Šīs līnijas
produktu fasēšanai ir izvēlēts ilgtspējīgs, ērts un videi draudzīgs iepakojumu veids – pārstrādājumu
kompozītmateriālu (pamatā – papīrs un plastmasa) risinājums (C/PAP 81).

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.