A. Spalvēna stāsta, ka kulinārais tūrisms ir attīstījies tieši pēdējā desmitgadē un ir joma, kas turpina aug, tādēļ tajā ir vērts ieguldīt. “Cilvēkiem aizvien vairāk interesē pieredzēt ko jaunu, un tas kļūst par ceļojuma mērķi - aizbraukt pieredzēt. Nevis tikai apskatīt, būt malā stāvētājam un nofotografēties, bet doties turp, kur kaut kas notiek. Kulinārija ir visnepastarpinātākā tūrista pieredze, jo to uzņem ar ēdienu. Svešas vietas unikālais ēdiens ietekmē vistiešākajā veidā,” stāsta A. Spalvēna. Pirms doties iegūt jaunu pieredzi, tūristi iepriekš veic izpēti un tas ēdienu piedāvātājam jāņem vērā. “Pirmais iespaids par vietu veidojas, jau meklējot informāciju internetā. Nejaušības momenti ir ļoti reti. Visbiežāk cilvēks zina, kur ies un ko gribēs pagaršot. Līdztekus tam gribēs arī noskaidrot, kāda ir tradīcija un kas šajā ēdienā īpašs vai neparasts,” stāsta A. Spalvēna.
Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties Aluksniesiem.lv abonementu:
"Alūksniešiem.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības "Malienas Ziņas" saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus Alūksnes un Apes novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.
Abonē Aluksniesiem.lv digitālo saturu par 0.99€ uz pirmajām 4 nedēļām*
*Pēc izmēģinājuma perioda beigām ik pēc četrām nedēļām tiks veikts automātiskais maksājums - 1.99€ par abonēšanas periodu. Abonēšanu vari pārtraukt jebkurā brīdī savā Aluksniesiem.lv kontā.
Reklāma