Alūksnes novada pašvaldības domes izpilddirektors Ingus Berkulis vakar Tautsaimniecības komitejas sēdē skaidroja, ka iedzīvotājiem nekas nemainīsies un visus pakalpojumus varēs saņemt kā līdz šim, katrā pagastā būs arī klientu apkalpošanas centri bibliotēkās, kur pieņems iesniegumus un uzklausīs iedzīvotājus. “Funkcijas un pakalpojumi iedzīvotājiem nemainīsies, mainīsies tikai pārvaldības modelis,” vērsa uzmanību I. Berkulis. Katrā pagastā strādās saimnieks jeb ēku un apsaimniekojamās teritorijas pārzinis, arī tehniskie darbinieki, piemēram, apkopēji, strādnieki, šoferi. Savukārt jaunajā pagastu apvienības pārvaldē būs vadītājs, vadītāja vietnieks, personāla speciālists, lietvedis, jurists un iepirkumu speciālists, īpašumu speciālists, speciālists attiecībā uz autoceļiem.
Jāatgādina, ka Alūksnes novada dome 2010. gadā lēma par izmaiņām pagastu pārvalžu struktūrā, kad 15 pagastu pārvalžu vadītāju amata vietu vietā izveidoja sešas pārvalžu vadītāju amata vietas ar vienu vadītāju uz divām vai trim pārvaldēm. 2019. gadā modeli mainīja un katrā pagastā atgriezās pa pagasta vadītājam.
Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties Aluksniesiem.lv abonementu:
"Alūksniešiem.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības "Malienas Ziņas" saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus Alūksnes un Apes novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.
Abonē Aluksniesiem.lv digitālo saturu par 0.99€ uz pirmajām 4 nedēļām*
*Pēc izmēģinājuma perioda beigām ik pēc četrām nedēļām tiks veikts automātiskais maksājums - 1.99€ par abonēšanas periodu. Abonēšanu vari pārtraukt jebkurā brīdī savā Aluksniesiem.lv kontā.
Reklāma