Piektdiena, 5. decembris
Sabīne, Sarma, Klaudijs
weather-icon
+5° C, vējš 1.95 m/s, DA vēja virziens
Aluksniesiem.lv bloku ikona

10 iemesli, kādēļ tev nepieciešama digitālā mārketinga stratēģija

Mēs dzīvojam
laikmetā, kad ikvienam uzņēmumam, kurš parādās arī tiešsaistes
vidē, ir nepieciešams spēcīgs digitālais mārketings.

Ja tavs bizness
piedzīvo problēmas digitālajā vidē, iespējams, ir nepieciešams
apsvērt, kā ieviest pārdomātu digitālā mārketinga stratēģiju.
Šeit būs 10 populārākie iemesli, kas apstiprina, ka tev tiešām
šāda stratēģija ir nepieciešama:

  1. Tavai uzņēmējdarbībai nav noteikta virziena. Uzņēmumiem,
    kuriem nav skaidru stratēģisko mērķu, nereti trūkst arī
    definētas digitālās stratēģijas, tādēļ ir grūti saprast, ko
    viņi vēlas panākt, reklamējot sevi tiešsaistē.

Ja tev nav noteikti
saprotami stratēģiskie mērķi, tu attiecīgi arī nespēj saprast,
kā sadalīt resursus un arī nevari novērtēt vai izmērīt to, cik
veiksmīga vai neveiksmīga ir tava uzņēmējdarbība, kā tā
attīstās utt.

  1. Tu nezini savu tiešsaistes pārdošanas apjomu. Vai tu zini,
    kāds daudzums no pārdotā apjoma ir veidojies caur tiešsaistes
    digitālajiem kanāliem? Tev to noteikti vajadzētu izpētīt, jo
    patērētāju pieprasījumu pēc taviem piedāvājumiem var viegli
    pārvērtēt!

Ieviešot digitālā
mārketinga stratēģiju, tu varēsi saprast, kur atrodies kopējā
tiešsaistes tirgū, kā arī sekot līdzi tam, kas notiek
digitālajos kanālos. Tu varēsi noteikt, kāds ir tava tiešsaistes
pircēja profils, uzvedība, konkurentu darbības un iespējas kopējā
tirgū.

  1. Konkurenti var pārņemt tavu tiešsaistes pārdošanas tirgus
    daļu.
    Ja tu neatvēlēsi daļu savu resursu kvalitatīvam
    digitālajam mārketingam, var nākties sastapties ar situāciju,
    kad tavi sāncenši dominēs tiešsaistes vidē.

  2. Tev trūkst unikālo vērtību piedāvājuma (UVP), kas palīdzētu
    izcelties starp citiem.
    Kāds ir tavs tiešsaistes UVP? Kas
    padara tavu biznesu īpašu un ļauj atšķirties no citiem līdzīga
    veida tiešsaistes piedāvājumiem? Tev ir jānoskaidro, kas
    iedrošina jaunos un esošos klientus izvēlēties tieši tavu
    zīmolu!

  3. Tu nepārzini savu auditoriju. Ir jāsaprot, kas ir tava
    auditorija un kur tā atrodas tavos digitālajos kanālos, piemēram,
    sociālo mediju platformās. Digitālie mediji tiek uzskatīti kā
    vieni no vieglāk izmērāmajiem. Apstrādā un izmanto pieejamos
    datus, lai saprastu, kas ir tie cilvēki, kuri patērē tavu preci,
    produktu, apmeklē mājas lapu utt! Tā arī būs auditorija, kurai
    tev vajadzētu pielāgot saturu.

  4. Vai tu izmanto vienotu stratēģiju? Viena no biežākajām
    kļūdām, kuras cilvēki pieļauj, attīstot savu biznesu, ir
    digitālā mārketinga aktivitāšu veikšana nevadoties pēc kopēja
    mērķa, idejas un stratēģijas. Tiem cilvēkiem, kuri ir
    “pieslēgti” digitālā mārketinga aktivitāšu īstenošanai,
    ir jākomunicē un jāsadarbojas savā starpā, neskatoties uz to,
    ka viņi, piemēram, ir no dažādiem departamentiem utt.

Tavām digitālo
mediju darbībām ir jābūt integrētām visos kanālos, iesaistot
visus komandas dalībniekus. Tieši tādēļ arī digitālais
mārketings un tā stratēģija ir tik svarīga, jo tā visu apvieno.

  1. Darbinieku un budžeta trūkums digitālā mārketinga plānu
    realizēšanā.
    Nepietiekami resursi, tai skaitā arī
    darbinieki un budžets, var nopietni ierobežot un pat apdraudēt
    digitālā mārketinga iniciatīvu īstenošanu. Jebkura plāna
    ieviešana realitātē prasa kaut minimālus finansiālos un
    cilvēkresursus. Turklāt, lai digitālā mārketinga stratēģiju
    izstrādātu un ieviestu, ir nepieciešami zinoši profesionāļi,
    it īpaši tad, ja ir jāsacenšas ar spēcīgiem konkurentiem
    tiešsaistes vidē.

  2. Dublēšana ir naudas izšķiešana. Pat tad, ja tev ir
    pietiekami daudz resursu, tu tos vari izšķērdēt. Dublēšana ir
    viens no populārākajiem veidiem, kā to izdarīt. Digitālā
    mārketinga stratēģija sakārto visu “pa plauktiņiem”,
    nosakot konkrētus uzdevumus ikvienam iesaistītajam, kā arī
    panāk, lai visi darbotos vienā virzienā.

  3. Tu neesi veikls. Paskaties uz “Google” un “Amazon”.
    Kas tiem abiem ir kopīgs? Tie ir dinamiski un veikli savā
    digitālajā pieejā, regulāri eksperimentējot ar jauniem veidiem,
    kā iesaistīt un pievilināt cilvēkus savās tiešsaistes
    platformās.

  4. Nepieciešama optimizācija. Tavam uzņēmumam ir analīzes
    instrumenti, taču tie netiek pienācīgi izmantoti. Izveidojot
    digitālā mārketinga stratēģiju, tev būs nepieciešams regulāri
    analizēt datus, lai saprastu, kas notiek tava biznesa tiešsaistes
    vidē, un vai viss norit pēc plāna.

Tev un tavai
komandai būs iespēja nepārtraukti uzlabot un optimizēt digitālo
mediju pieejas atslēgas elementus. Drīz tu varēsi optimizēt savu
mājas lapu meklētājprogrammām, ieviest maksas mediju kampaņas,
izmantot savas vietnes lietotāju sniegtos vērtējumus un veidot
lieliskas e-pastu mārketinga kampaņas.

Spēcīga digitālā
mārketinga stratēģija iekļaus iepriekš minētos desmit punktus
un apvienos tavus centienus efektīvā kopumā. Tu un tava komanda
darbosies kopā ar vienotu mērķi, skaidru plānu un noteiktu
virzienu, un pavisam drīz tu redzēsi, ka labi strukturēta
stratēģija nesīs pozitīvus rezultātus, kas atspoguļosies
apmeklējumā un attiecīgi arī ienākumos!

Digitālā
mārketinga stratēģijas veidošanai izvēlies profesionāļus, kas
ir ne tikai zinoši savā jomā, bet arī uzkrājuši pieredzi,
veidojot dažādus projektus. Mūsdienu mainīgā tiešsaistes vide
pieprasa nepārtrauktu uzmanību un sekošanu līdzi jaunākajām
tendencēm un iespējamiem attīstības virzieniem.

Rakstu sagatavoja:
organicmarketing.lv

Aluksniesiem.lv bloku ikona Komentāri