Laikraksta redakcijā vērsās alūksnietis Igors Kols, kurš ar laikraksta
starpniecību vēlējās noskaidrot, kāda ir kārtība, lai atkritumu izvedēji
– “Pilsētvides serviss” – nomainītu bojātos konteinerus pret jauniem.
“Ir
bojāts konteiners, ko vajag nomainīt. Zvanīju uz “Pilsētvides servisu”,
kur man paskaidroja, ka telefonisks zvans jeb mutiski izteikts ziņojums
neder, vajag notariāli apstiprinātu iesniegumu. Kādēļ kārtība ir tik
sarežģīta? Kādēļ nepietiek ar mutisku ziņojumu? Vai paši atkritumu
izvedēji neredz, piemēram, ka konteineram nav roktura un nepieciešams
jauns konteiners? Jautājums ir konkrēti par Torņa ielas 7. un 9. mājas
konteineriem nešķirotajiem atkritumiem. Divi ir normālā stāvoklī, bet
trešajam nopuvis rokturis,” situāciju klāsta I. Kols.
SIA
“Pilsētvides serviss” Malienas reģiona vadītāja Kristīne Andrejeva
apstiprina, ka, saņemot mutisku informāciju par konteineru stāvokli,
vienmēr aicina klientus informēt par to arī rakstiski. “Turklāt
telefoniski nevaram identificēt klientus, bieži vien saņemam arī maldīgu
informāciju. Notariāli apstiprināts ziņojums nekad netiek pieprasīts,
tā kā informāciju saņemam e-pasta ziņojuma veidā vai klātienē, rakstot
iesniegumu klientu apkalpošanas centram. Jebkurā gadījumā, saņemot
telefoniski šādu informāciju, kārtējā reisa laikā šoferis ar operatoru
pievērš uzmanību saņemtajam ziņojumam, piemēram, pārbauda bojājumu. Ja
bojājums ir būtisks un tā dēļ ir apgrūtināta konteinera satura
izbēršana, pārvietošana vai transportēšana – konteiners tiek nomainīts,
tā kā tas būtiski ietekmētu arī mūsu darbu. Sakām paldies par
informāciju attiecībā uz Torņa ielas 7. un 9. mājas konteineru stāvokli,
pārbaudīsim un nepieciešamības gadījumā veiksim labojumus,” norāda
K. Andrejeva.
Reklāma