Reklāma

Kam un kā ziņot par bojātu konteineru?

Ilustratīvs foto

Laikraksta redakcijā vērsās alūksnietis Igors Kols, kurš ar laikraksta starpniecību vēlējās noskaidrot, kāda ir kārtība, lai atkritumu izvedēji – “Pilsētvides serviss” –  nomainītu bojātos konteinerus pret jauniem.
“Ir bojāts konteiners, ko vajag nomainīt. Zvanīju uz “Pilsētvides servisu”, kur man paskaidroja, ka telefonisks zvans jeb mutiski izteikts ziņojums neder, vajag notariāli apstiprinātu iesniegumu. Kādēļ kārtība ir tik sarežģīta? Kādēļ nepietiek ar mutisku ziņojumu? Vai paši atkritumu izvedēji neredz, piemēram, ka konteineram nav roktura un nepieciešams jauns konteiners? Jautājums ir  konkrēti par Torņa ielas 7. un 9. mājas konteineriem nešķirotajiem atkritumiem. Divi ir normālā stāvoklī, bet trešajam nopuvis rokturis,” situāciju klāsta I. Kols.

SIA “Pilsētvides serviss” Malienas reģiona vadītāja Kristīne Andrejeva apstiprina, ka, saņemot mutisku informāciju par konteineru stāvokli, vienmēr aicina klientus informēt par to arī rakstiski. “Turklāt telefoniski nevaram identificēt klientus, bieži vien saņemam arī maldīgu informāciju. Notariāli apstiprināts ziņojums nekad netiek pieprasīts, tā kā informāciju saņemam e-pasta ziņojuma veidā vai klātienē, rakstot iesniegumu klientu apkalpošanas centram. Jebkurā gadījumā, saņemot telefoniski šādu informāciju, kārtējā reisa laikā šoferis ar operatoru pievērš uzmanību saņemtajam ziņojumam, piemēram, pārbauda bojājumu. Ja bojājums ir būtisks un tā dēļ ir apgrūtināta konteinera satura izbēršana, pārvietošana vai transportēšana – konteiners tiek nomainīts, tā kā tas būtiski ietekmētu arī mūsu darbu. Sakām paldies par informāciju attiecībā uz Torņa ielas 7. un 9. mājas konteineru stāvokli, pārbaudīsim un nepieciešamības gadījumā veiksim labojumus,” norāda
K. Andrejeva.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Pievieno komentāru