Nodaļā: ir valstī labākā datortehnikas izmantošanas prakse.
Nodaļā: ir valstī labākā datortehnikas izmantošanas prakse
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) Alūksnes nodaļas dežurējošais personāls un dispečeri no Pils ielas pārcēlušies uz Dzirnavu ielu 5. Tā bija saistīta ar sakaru līdzekļu pārvietošanu, ko veica Valsts ugunsdzēsības un glābšanas pārvalde sadarbībā ar “Lattelekom” un citiem dienestiem.
“Ir ierīkota telefona centrāle, kas nodrošina iekšējos un ārējos telefona sakarus. Iedzīvotājiem tāpat ir jāzvana 01 vai 112, ja ir nepieciešams saukt dzēst ugunsgrēku vai glābt cilvēkus. Bet tagad mums uzreiz var piezvanīt vairāki cilvēki pa parasto telefonu, kā arī pa mobilo telefonu LMT un “Tele 2″ tīklā. Telpā ir telefona aparāti, ar kuriem zvanus var pāradresēt citiem glābšanas dienestiem,” skaidro Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Alūksnes nodaļas dispečere Ilze Gurska.
Šajās dienās tiks pieslēgts arī internets. Tas palīdz operatīvi ar elektronisko pastu nosūtīt informāciju un arī izziņot trauksmi personālsastāvam, kas nedežurē. Ir atjaunota iekšējā apziņošanas sistēma, kas ļauj darbiniekiem sazināties savā starpā. I.Gurska atzīst, ka strādāt jaunajās telpās ir ērtāk un patīkamāk. Remontu no janvāra veic VUGD Alūksnes nodaļas dežurējošā maiņa, kas vienmēr ir gatava doties izsaukumos.
Tagad blakus dispečerdienestam ir iekārtota atpūtas telpa.