Otrdiena, 23. decembris
Viktorija, Balva
weather-icon
+-6° C, vējš 0.45 m/s, R vēja virziens
Aluksniesiem.lv bloku ikona

Kabeļtelevīziju klientiem nepieslēdz avārijas dēļ

Laikraksta “Alūksnes Ziņas” birojā vērsās kāda lasītāja, kas bija neapmierināta ar firmas “Telia MultiCom” Alūksnes filiāles darbu.

Laikraksta “Alūksnes Ziņas” birojā vērsās kāda lasītāja, kas bija neapmierināta ar firmas “Telia MultiCom” Alūksnes filiāles darbu.
Helēnas ielā 28 – 26 dzīvojošā alūksniete pirms nedēļas bija noslēgusi līgumu par pieslēgšanu kabeļtelevīzijas tīklam. Norunātajā dienā meistars nebija ieradies, un kliente visu dienu veltīgi pavadījusi mājās.
“Firmas Alūksnes filiālē man atbildēja: ja meistars paspēšot, tad būšot. Naudu samaksāju, bet pakalpojumu nesaņēmu. Tagad solīja, ka pieslēgšanu kabeļtelevīzijas tīklam veiks 1.augustā, bet mana uzticība šai firmai ir sagrauta,” sūrojas lasītāja.
Firmas “Telia MultiCom” mārketinga speciāliste Inga Melngalve pastāstīja, ka vasaras sezonā Alūksnes filiālē pieslēgumus veic tikai ceturtdienās. “Pēc klientes vēlēšanās 25.jūlijā tika plānots pieslēgums pie ētera plus programmu paketes. Bet šajā datumā Torņa ielā, kur atrodas mūsu firmas galvenā stacija, notika avārija – bija traucēta elektroenerģijas padeve. Līdz ar to traucēti kabeļtelevīzijas raidījumi visiem mūsu abonentiem, un meistaram bija jādodas pēc iespējas ātrāk novērst avāriju,” stāsta I. Melngalve.
Viņa skaidro, ka tādēļ firmas darbinieks nevarēja ierasties pie klientes. “Diemžēl nevarējām to paziņot, jo viņa nav reģistrējusi tālruņa numuru. Līdzko sieviete ieradās Alūksnes filiālē, darbinieki izskaidroja radušos situāciju un norunāja atkārtotu pieslēguma veikšanas dienu,” saka I. Melngalve.
“Tā bija ārkārtas situācija, kādēļ meistars nevarēja veikt kabeļtelevīzijas pieslēgumu 25.jūlijā. Klientei esam atvainojušies,” viņa uzsver.

Aluksniesiem.lv bloku ikona Komentāri