Alūksnes 15.ceļu pārvaldes strādnieki aprīlī aizlāpīja apmēram 320 kvadrātmetrus bedrīšu uz galvenajiem rajona ceļiem.
Alūksnes 15.ceļu pārvaldes strādnieki aprīlī aizlāpīja apmēram 320 kvadrātmetrus bedrīšu uz galvenajiem rajona ceļiem.
Maijā Valsts autoceļu direkcija pasūtījusi darbus ar karsto asfaltbetonu par 460 latiem, ar bitumena emulsiju un šķembām par 5 473 latiem un ar karstā asfaltbetona ieklājēju par 18 864 latiem.
“Lielākie darbi paredzēti autoceļā Alūksne – Litene, kur asfalta segumu atjaunos apmēram puskilometra garumā. Darbu apjoms salīdzinājumā ar pagājušo gadu ir mazāks, jo līdzekļu ir mazāk. Ceļi visā valstī ir bēdīgā stāvoklī,” laikrakstam stāsta Alūksnes 15.ceļu pārvaldes izpilddirektors Imants Mucenieks.
15.ceļu pārvalde ražo karsto asfaltbetonu, ar ko grib vairāk strādāt. Tas ir ekonomiski izdevīgi, jo nav jāpērk. Nepilno tehnoloģiju ar karsto asfaltbetonu izmantoju bedrīšu remontā Alūksnes ielās, kas turpinās ceļos ārpus pilsētas. “Tā, protams, ir lētāka nekā pilnā tehnoloģija. “Ielāpa” izturība ir apmēram pieci gadi. Taču bedrītes veidosies blakus, jo apkārt asfalts nav noturīgs. Tāpēc pilno tehnoloģiju uz tāda asfalta nelieto,” norāda I.Mucenieks.
Viņš atzīst, ka “mūžīgajā bedrīšu problēmā” nav vainojama tehnoloģija, bet līdzekļu trūkums. Tāpēc negriež krūmus un nerok grāvjus ceļmalās. Ceļu pārvalde slēdz līgumu ar Autoceļu direkciju par ceļu uzturēšanu, un tur līdzekļi būvdarbiem nav paredzēti. I.Mucenieks neatceras, kad pēdējo reizi ir remontēts grants ceļu segums. “Kad kaut kur ir pavisam slikta situācija, tad uzved kādu grants kravu. Bet tas tiek darīts par līdzekļiem, ko atrauj citur,” uzsver I.Mucenieks. Šajā gadā līguma darbu summa ir par 6000 latu mazāka nekā pērn.