Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

Latvijas iedzīvotāji no karstuma glābjas ar saldējumu, ūdens priekiem un auksto zupu

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Foto: Rimi

Gandrīz mēneša laikā kopš jūnija vidus, kad Latvijā aizsākās karstuma vilnis, iedzīvotāji ir ieviesuši būtiskas izmaiņas savos ikdienas pirkumos, fokusējoties uz dažādiem atvēsinošiem produktiem un aktivitātēm. Kā liecina Rimi Latvia apkopotā informācija, nedēļās, kad gaisa temperatūra stabili turas pie 30 grādu atzīmes, pircēji galvenokārt izvēlas veldzēties ar saldējumu un auksto zupu, pēc kuras pieprasījums audzis par 50%, neaizmirstot arī par ūdens priekiem un īpaši aktīvi iegādājoties peldkostīmus un atbilstošas rotaļlietas bērniem. Protams, aktuāls ir arī ledus, kas no veikalu saldētavām pazūd zibens ātrumā.

No vasarai raksturīgajiem produktiem ievērojamu pārdošanas pieaugumu piedzīvojis saldējums: salīdzinot ar citiem gada mēnešiem, tā pārdošanas apjomi auguši par 30%. Šogad Latvijas iedzīvotāji visbiežāk izvēlas klasiskās garšas – plombīra un šokolādes saldējumu vafeļu glāzītēs, kam seko dažādas saldētās sulas un sorbeti. Tāpat pieprasīti ir arī lielie saldējumu iepakojumi kokteiļu pagatavošanai, populārākais no tiem – vaniļas saldējums. Pārdošanas tendences liecina, ka iecienītākais saldējuma kokteilis, visticamāk, ir vaniļas saldējums ar plūmju vai persiku sulu, jo arī šīm sulām pieprasījums izteikti pieaudzis.

“Saldējums ik vasaru ir viena no pieprasītākajām preču kategorijām, ierasti dominējot pārbaudītām vērtībām: no zīmoliem populāri ir Rimi saldējumi vafeļu glāzītēs, TIO saldējumi, Twister un Pirulo saldētās sulas. Pircēju izvēles topā joprojām ir arī klasiskie batoniņi Karlsons. Vienlaikus ārkārtīgi pieprasīts ir ledus, kura pārdošanas apjomi auguši par 50%, un dažbrīd pat veidojas situācijas, kad tas tiek pilnībā izpirkts. Pozitīvi vērtējama tendence, ka šajā karstajā laikā pircēji biežāk iegādājas arī augļus un dārzeņus, vieglākus ēdienus, tādējādi izdarot veselīgākas izvēles. Tāpat mūsu pārdošanas rādītāji liecina, ka šajā karstajā vasarā mūsu pircēji labprāt izbauda atpūtu pie dabas: mēs redzam izteiktu pārdošanas pieaugumu precēm, kas saistītas ar kempingu, piemēram, teltīm, guļammaisiem, oglēm. Vasaras rotaļlietu pieprasījums šogad krietni pārsniedz pagājušā gada rezultātus, savukārt pieprasījums pēc peldkostīmiem ir lielāks nekā jebkad agrāk, kas ļauj nojaust, ka mūsu pircēji aktīvi atpūšas pie ūdens kopā ar bērniem,” stāsta Rimi Latvia kategoriju departamenta direktors Milans Blūms.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Vasarā izteikti redzams, ka iedzīvotāji vairāk dod priekšroku svaigiem produktiem un savā ēdienkartē iekļauj veģetārus ēdienus. Karstajās nedēļās Rimi veikalu kulinārijas pieprasījumā dominē aukstā zupa un salāti. Pieprasījums pēc gatavās aukstās zupas ir audzis par 50%, vairākkārt auguši pārdošanas apjomi arī marinētajām bietēm un citām aukstās zupas sastāvdaļām. Jūnijā un jūlija sākumā, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, vērojams 13% pieaugums pārdošanas rādītājos kefīriem ar veselīgām piedevām un vājpiena kefīriem. Tikmēr salātu sortimentā pieprasītākie ir svaigie lapu salāti, kurus salīdzinājumā ar pērnā gada vasaru pircēji iegādājas uz pusi biežāk.

Kā skaidro Milans Blūms, karstais laiks un nepieciešamība veldzēties atspoguļojas arī dzērienu izvēlē: “Dažādu atspirdzinošo un bezalkoholisko dzērienu pieprasījums pēdējā mēneša laikā palielinājies par apmēram 50%. Populārākais produkts ir ūdens 1,5 litru pudelēs, kas burtiski pazūd no veikalu plauktiem. Turklāt pircēji biežāk iegādājas ūdeni arī mazāka izmēra pudelēs, lai veldzētos pa ceļam. Vērojama arī interesanta tendence, ka biežāk nekā iepriekš pircēji izvēlas enerģijas dzērienus.”

Savukārt alkoholisko dzērienu klāstā galvenokārt priekšroka tiek dota alum un vīniem.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.