Ceturtdiena, 25. decembris
Stella, Larisa
weather-icon
+3° C, vējš 4.02 m/s, R vēja virziens
Aluksniesiem.lv bloku ikona

Iepērkoties svarīgākas kļūst sajūtas

Analizējot
pircēju iepirkšanās paradumus, redzams, ka veikalu apmeklētājiem
aizvien svarīgākas kļūst emocionālās sajūtas, liecina “Maxima
mazumtirdzniecības kompass” dati. Pircējiem būtiski ir tādi
kritēriji kā ērta iepirkšanās (26,1%), laipna apkalpošana (18%)
un patīkama atmosfēra (16,1%).

Tomēr,
izvēloties iepirkšanās vietu, iedzīvotājiem vissvarīgākais ir
piedāvājumā esošais sortiments (44%) un preču kvalitāte
(32,9%). Salīdzinot visus faktorus pa vecuma grupām, redzams, ka
vissvarīgākās emocionālās vērtības ir tieši gados jaunāko
pircēju vidū, no 18 līdz 24 gadiem, bet vismazsvarīgākās no 55
līdz 63 gadiem.

“Lai
izprastu savu pircēju un viņa vēlmes, ir vitāli svarīgi saprast,
kas cilvēkiem ir nozīmīgs pirkuma veikšanās procesā. Analizējot
pētījuma rezultātus, varam redzēt, ka būtiski pieaugusi pircēju
apmierinātība ar apkalpošanas kvalitāti, veikala dizainu,
interjeru un cenu līmeni. Tas ir viens no iemesliem kāpēc arvien
vairāk “Maxima Latvija” investīcijas tiek novirzītas uz esošo
veikalu rekonstrukciju – veikali kļūst patīkamāki kā
pircējiem, tā arī darbiniekiem. Arvien vairāk laika un resursu
ieguldām darbinieku attīstība un izaugsmē, uzlabojot apkalpošanas
kultūru veikalos – 2018. gadā investīcijas darbiniekos sastādīja
8 miljonus eiro,” uzsver “Maxima
Latvija” biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa.

Aluksniesiem.lv bloku ikona Komentāri