Gada nogalē iespējami īslaicīgi traucējumi bankas “Citadele”
internetbankas, mobilās lietotnes un norēķinu sistēmas darbībā,
aģentūrai LETA pavēstīja bankas ārējās komunikācijas vadītāja Regīna
Ikala.
Viņa informēja, ka saistībā ar nozīmīgiem informācijas tehnoloģiju
(IT) sistēmu uzlabojumiem naktī no piektdienas uz sestdienu,
22.decembri, no plkst.23.15 līdz plkst.3, kā arī laika posmā līdz
3.janvārim ir iespējami īslaicīgi traucējumi bankas “Citadele”
internetbankas, mobilās lietotnes un norēķinu sistēmas darbībā Latvijā.
“Šā gada nogalē notiekošie IT sistēmu uzlabojumi ir saistīti ar
“Citadeles bankas” Lietuvā pievienošanos bankas “Citadele” vienotajai
Baltijas IT sistēmai – norēķinu platformai, internetbankai un mobilajai
lietotnei. Pievienošanās vienotajai sistēmai ļaus ieviest inovācijas
Lietuvā – maksājumus ar mobilajiem tālruņiem un maksājumu aprocēm,
biometrijas risinājumus mobilajā lietotnē un citas inovācijas, un
efektīvāk ieviest jaunus pakalpojumus visā Baltijā,” skaidroja Ikala.
Banka jau iepriekš atvainojas klientiem par iespējamām neērtībām un
aicina sekot līdzi aktuālajai informācijai mājaslapā un sociālo tīklu
kanālos.
Pēc aktīvu apmēra banka “Citadele” 2018.gada septembra beigās bija ceturtā lielākā banka Latvijā.