Ceturtdiena, 25. decembris
Stella, Larisa
weather-icon
+5° C, vējš 2.68 m/s, Z-ZR vēja virziens
Aluksniesiem.lv bloku ikona

Saņem “Klientu apkalpošanas goda balvu”

Valsts kancelejā pagājušajā nedēļā norisinājās “Klientu apkalpošanas goda balvas” pasniegšanas ceremonija, sveicot valsts pārvaldes darbiniekus, kuri “Laba servisa kustības” laikā guva visaugstāko iedzīvotāju novērtējumu. Lepojamies, ka Valsts ieņēmumu dienesta Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Nata Meģe ieguvusi godpilno 3.vietu.
Valsts kanceleja “Laba servisa kustību” organizē jau ceturto gadu, kad aicina iedzīvotājus novērtēt valsts pārvaldē strādājošos klientu apkalpošanas speciālistus, pasakot savu “paldies” vai uzslavu.
“Tas, kādu attieksmi klientu apkalpošanas speciālists velta klientam, kādā kvalitātē sniedz pakalpojumu un kādā līmenī bijusi šī cilvēciskā saskarsme – tas viss veido iedzīvotāju attieksmi par iestādi kopumā. Uz šiem speciālistiem gulstas liela atbildība, taču vienlaikus tā ir arī uzticēšanās – gan no iestādes puses, gan no iedzīvotāja, kurš nāk pie konkrētā speciālista pēc palīdzības. Tāpēc ir patiešām liels prieks, ka nu jau vairākus gadus mēs pievēršam iedzīvotāju uzmanību šiem darbiniekiem, aicinot balsot par labākajiem. Un iedzīvotāji arī atsaucas. Laureātiem un viņu kolēģiem tas ir brīnišķīgs novērtējums, atzinība un spēcīga motivācija turpmākajās gaitās,” uzslavē Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.
Savukārt Valsts ieņēmumu dienesta Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Dzintra Bērziņa saņēma Pateicības rakstu par atsaucīgu un profesionālu klientu apkalpošanu.

— Līga Vīksna

Aluksniesiem.lv bloku ikona Komentāri