Reklāma

Studenti aicināti iesniegt darbus studentu zinātniski pētniecisko darbu konkursā

Foto: Pexels.com/ attēlam ilustratīva nozīme

Baltijas valstu augstskolu studenti no šodienas līdz 31. maijam aicināti iesniegt savus darbus Latvijas Bankas izsludinātajā kārtējā studentu zinātniski pētniecisko darbu konkursā, vēsta Latvijas Bankas pārstāvji.

Konkurss tiek rīkots jau 19. reizi, un tajā aicināti piedalīties Latvijas, Lietuvas un Igaunijas pilsoņi, nepilsoņi un ārzemnieki, kas konkursa norises laikā reģistrēti kā Baltijas valstīs akreditēto augstākās izglītības iestāžu bakalaura vai maģistra programmu studenti(-es), kā arī Baltijas valstu iedzīvotāji, kas studē ārvalstīs.

Konkursā var piedalīties ar darbiem par aktuālām Baltijas un eiro zonas tautsaimniecību skarošām tēmām (tēmu piemēri un iepriekšējo gadu godalgoto darbu tēmas atrodamas tīmekļvietnē https://www.makroekonomika.lv/konkursi/latvijas-banka-izsludina-studentu-zinatniski-petniecisko-darbu-konkursu).

Darbi jāiesniedz Latvijas Bankas tīmekļvietnē www.makroekonomika.lv sadaļā “Studentiem” no šodienas, 17. maija, līdz 31. maijam. Uzvarētājus noteiks speciāli izveidota Latvijas Bankas ekonomistu žūrija. Godalgotie darbi tiks publicēti tīmekļvietnē www.makroekonomika.lv līdz 30. jūnijam, to autori saņems naudas prēmijas (t.sk. Izcilības balvas ieguvējs – 2000 eiro, 1. vietas ieguvējs – 1500 eiro, divi 2. vietas ieguvēji – 1250 eiro katram darbam, trīs 3. vietas ieguvēji – 1000 eiro katram darbam; ja darbam ir vairāki autori, prēmija sadalāma starp tiem).

2019./2020. studiju gadā rīkotajā studentu zinātnisko darbu konkursam tika iesniegti 23 darbi, kuru autori bija 40 studenti no 7 Latvijas un ārvalstu augstskolām. Konkursā 1. vieta netika piešķirta, bet 2. vietu ieguva divi darbi – You get what you pay for! Evidence on how research unbundling under MiFID II impacts the quality of stock analyst forecasts (“Jūs saņemat to, par ko maksājat! Pierādījumi par izpētes komisijas maksu nodalīšanas ietekmi saskaņā ar MiFID II uz akciju analītiķu prognožu kvalitāti”; autores – Sorina-Sofia Solonaru un Iuliana Tornea, Rīgas Ekonomikas augstskola), kā arī Returns to skills in Latvia: What can we learn from job adverts? (“Prasmju finansiālā atdeve Latvijas darba tirgū: ko varam mācīties no darba sludinājumiem?”; autori – Krišjānis Oskerko un Toms Henšelis, Rīgas Ekonomikas augstskola).

Konkursa nolikumu, iepriekšējo gadu laureātu darbus un citus materiālus sk. Latvijas Bankas tīmekļvietnes www.makroekonomika.lv sadaļā “Studentiem”. Latvijas Bankas ekonomistu Oļega Krasnopjorova un Kārļa Vilerta blogi par konkursa norisi un priekšnoteikumiem izcila diplomdarba uzrakstīšanai pieejami https://www.makroekonomika.lv/atzinas-no-latvijas-bankas-diplomdarbu-konkursa-2016, https://www.makroekonomika.lv/atzinas-no-latvijas-bankas-diplomdarbu-konkursa-2017, https://www.makroekonomika.lv/latvijas-bankas-diplomdarbu-konkursa-atzinas-2018, https://www.makroekonomika.lv/latvijas-bankas-diplomdarbu-konkursa-atzinas-2019 un https://www.makroekonomika.lv/atskanas-no-2020-gada-studentu-zinatniski-petniecisko-darbu-konkursa.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.