Reklāma

Noslēgti līgumi par sabiedriskā transporta nodrošināšanu ar autobusiem desmit gadu periodā vēl trijās lotēs

Foto: aluksniesiem.l v/ attēlam ilustratīva nozīme

Autotransporta direkcija (ATD) noslēgusi līgumus par sabiedriskā transporta nodrošināšanu ar autobusiem desmit gadu periodā vēl trijās lotēs, tādējādi līdz šim kopumā noslēgti līgumi astoņās maršrutu tīkla daļās, aģentūrai LETA pavēstīja ATD pārstāve Zane Plone.

Viņa skaidroja – tā kā konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu ar autobusiem Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) trijās maršrutu tīkla daļās Iepirkumu komisijas lēmumu atzinis par pamatotu, ATD ir noslēgusi līgumu ar uzvarētājiem.

Tādējādi no 2022.gada 1.jūlija lotē “Cēsis” sabiedriskā transporta pakalpojumus nodrošinās AS “Nordeka”, lotē “Ogre, Aizkraukle” – AS “Liepājas autobusu parks”, bet lotē “Jēkabpils, Preiļi, Līvāni” – SIA “Tukuma auto”. Līgums ar uzvarētājiem būs spēkā 10 gadus.

Plone uzsvēra, ka maršrutu tīkla daļā “Cēsis”, “Ogre, Aizkraukle” un “Jēkabpils, Preiļi, Līvāni” pasažieri iegūs augstas kvalitātes pakalpojumus, kas tiks nodrošināti ar autobusiem, kuru vidējais vecums 10 gadu periodā būs 3,64 gadi, informācija par gaidāmajām pieturām autobusos tiks paziņota gan audio, gan vizuāli, kā arī visi transportlīdzekļi būs aprīkoti ar elektronisku maršruta zīmi, drošības jostām, bezvadu internetu un tajos būs pieejami bezskaidras naudas norēķini.

Vienlaikus 39% autobusu būs aprīkoti ar velosipēdu turētājiem, vidēji vismaz 55% autobusu būs uzstādīts pacēlājs, nodrošinot transportlīdzeklī vismaz vienu vietu, kas paredzēta personai ratiņkrēslā, bet 11% no visiem pakalpojumu nodrošināšanā izmantojamajiem autobusiem būs bezizmešu.

Šobrīd līgums ar konkursa uzvarētājiem kopumā ir noslēgts astoņās no 16 maršrutu tīkla daļām.

Lotēs “Liepāja”, “Kuldīga, Saldus”, “Pierīga”, “Bauska” un “Daugavpils, Krāslava” līgums stāsies spēkā 2021.gada 1.augustā.

Maršrutu tīkla daļā “Limbaži, Sigulda” par uzvarētāju tika pasludināta AS “Nordeka”, tomēr IUB uzdevis Iepirkumu komisijai pārvērtēt viena pretendenta – AS “Cata” – sagatavoto piedāvājumu. 

Savukārt konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu atlikušajās septiņās maršrutu tīkla daļās – “Talsi, Tukums”, “Jelgava, Dobele”, “Valmiera, Valka, Smiltene”, “Gulbene, Alūksne, Balvi”, “Madona”, “Rēzekne, Ludza” un “Ventspils” – pakalpojuma nodrošināšanai līdz 2032.gadam piedāvājumus varēja iesniegt līdz 29.martam. Tomēr, ņemot vērā, ka pretendenti iesniedza sūdzības IUB, kas savu lēmumu paziņos maija sākumā, pašreiz Iepirkumu komisijas rīcībā nav informācijas par piedāvājumu skaitu.

Jau vēstīts, ka ATD 2019.gada jūlijā izsludināja konkursu par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu līdz 2030.gadam 16 dažādās tīkla daļās jeb lotēs. Sākotnējā prognozētā cena desmit gadiem bija 447 miljoni eiro.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.