Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

Sūdzas par “Latvijas Pasta” neizdarību un attieksmi

Attēlam ilustratīva nozīme. Foto: delfi.lv

Redakcijā vērsās Alūksnes novada Alsviķu pagasta Pullana iedzīvotājs, laikraksta abonents, kurš ir neapmierināts ar valsts akciju sabiedrības “Latvijas Pasts” rīcību dēļ nepiegādāta pasūtījuma un īpaši – par organizācijas darbinieku komunikāciju ar klientu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kā var pazust?

“Esmu ilggadējs laikraksta “Alūksnes un Malienas Ziņas” abonents. Abonēju uz pusgadu jūsu laikrakstu, žurnālu “Ilustrētā Pasaules Vēsture” un pirmo reizi pasūtīju arī žurnālu “Leģendas”. Pasūtījumu veicu ar pastnieka starpniecību, jo pastniekam par to, šķiet, ir arī kādi bonusi pie algas. Pirmos divus saņēmu, “Leģendas” nesaņēmu. Devos uz “Latvijas Pasta” Alūksnes pasta nodaļu, kur runāju ar kādu no operatorēm, kura man tā arī nevarēja paskaidrot, kas par lietu. Nav un viss. Neesmu trūcīgs, nopirku numuru kioskā, bet mans numurs tomēr pazuda pastā! Man taču visas kvītis uz rokas, divas reizes uz pastu gāju skaidrot, bet tā arī man žurnāls neparādījās,” stāsta abonents. Taču visvairāk viņš sašutis par attieksmi. “Visādi var gadīties, bet galvenais jau ir aizvainojoša attieksme. Klientu tur par muļķi, taisās tik vaļā un neko nepaskaidro, kā tas varētu būt noticis, un, protams, neatvainojas,” sašutis ir zvanītājs. Viņš arī norāda, ka ilgi domājis, vai zvanīt, jo nemēdz sūdzēties. “Varbūt vēl kādam ir tāda sāpe, ka pazūd pasūtītie un apmaksātie izdevumi, tādēļ tomēr piezvanīju,” saka abonents, kura vārds redakcijai ir zināms.

Neraksturīgs numurējums

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Abonenta vārdu un adresi darījām zināmu valsts akciju sabiedrībai “Latvijas Pasts”, interesējoties, kā varēja gadīties šāds misēklis. “Pēc uzņēmuma rīcībā esošās informācijas, minētais klients no 2021. gada 1. jūlija līdz gada beigām abonējis trīs preses izdevumus – laikrakstu “Alūksnes un Malienas Ziņas”, kā arī divus žurnālus – “Ilustrētā Pasaules Vēsture” un “Leģendas”. Minētie žurnāli neraksturīgi citiem izdevumiem gada sākumā iznāk ar numurējumu, sākot ar divi. Tas nozīmē, ka janvārī iznākošais eksemplārs, kuru abonenti gada sākumā saņem kā pirmo, tiek numurēts kā otrais – februāra izdevums, savukārt noslēdzošais gada mēnesis – decembris – ir janvāra pirmais izdevums. Līdz ar to radusies neizpratne, jo klients, visticamāk, jūlijā gaidījis septīto numuru, taču saņēmis astoto – augusta – izdevumu atbilstoši šīs izdevniecības preses izdevumu izdošanas kārtībai,” situāciju skaidro “Latvijas Pasta” sabiedrisko attiecību speciāliste Vineta Anna Sarkane.

Atvainojas par nepatīkamo pieredzi

Viņa norāda, ka šāda izdevumu numerācija ir reta un nekādā veidā nav atkarīga no “Latvijas Pasta”. “Klientus atkārtoti aicinām pievērst uzmanību tam, ka uz žurnāla vāka norādītais numurs nereti atšķiras no abonēšanas perioda, to ik gadu norādām arī mūsu abonēšanas katalogā,” saka “Latvijas Pasta” pārstāve. Skaidrojuma, kā tad klients šo tā arī nepiegādāto numuru atrada un iegādājās kioskā, speciālistei nav. Tomēr viņa atvainojas par sagādātajām neērtībām. “Ar pasta nodaļas darbiniekiem pārrunāta šī situācija, un mēs ļoti atvainojamies par šādu nepatīkamo pieredzi,” saka V. A. Sarkane.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.