Reklāma

Kādēļ pārkārtoja veikalu “Maxima”?

Laikraksta redakcijā vērsās lasītājs, kurš pauda neizpratni par veikalā “Maxima”, Ojāra Vačieša ielā Alūksnē, veiktajām pārmaiņām. “Preces pārkārtotas vietām, un tas rada problēmas. Neko nevar atrast! Tagad veikalā jāpavada vairāk laika, kas epidemioloģiskajā situācijā nav labi. Ir grūti ievērot divu metru distanci, jo pircēji neziņā kaut ko meklē. Kādēļ preces pārkārtoja tieši “Covid-19” epidēmijas laikā?” vaicā lasītājs. Veikala pārkārtojuma dēļ viņš nokavējis autobusu, laikus visas preces nespēja atrast.

Atbildi sniedz “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate – Ugule: ““Maxima Latvija” prioritāte ir nodrošināt augstas kvalitātes preces par zemām cenām un tik pat svarīgi – to piedāvāt patīkamā veikala vidē. Lai to varētu nodrošināt, regulāri veicam uzlabojumus, gan rekonstruējot esošos, gan arī atverot jaunus veikalos, pielāgojoties jaunākajām mazumtirdzniecības tendencēm, kā arī pircēju vēlmēm.

Šogad, svinot “Maxima Latvija” 20 gadu jubileju, piedzīvojam savas izaugsmes pagrieziena punktu un vēlamies sniegt gan mūsu klientiem, gan darbiniekiem vēl patīkamāku un ērtāku veikala vidi. Pārmaiņu ietvaros iemīļotajā veikalā klientus sagaidīs ne tikai neierasts plašums, bet arī pielāgots sortiments un ērts veikala aprīkojums. Svarīgi atzīmēt, ka ar šīm pārmaiņām padarīsim arī kolēģu ikdienas darbu ērtāku, vienlaikus ceļot efektivitāti, kas ir ļoti svarīga, lai spētu turpināt nodrošināt zemas cenas augstas kvalitātes produktiem ik dienu.

Šīs izmaiņas veikalā Alūksnē veiktas, turpinot darbu arī vasaras sezonā, tāpēc atvainojamies saviem uzticamajiem klientiem par īslaicīgām neērtībām, lai jau ilgtermiņā sniegtu vēl patīkamāku iepirkšanās pieredzi. Veikala pārmaiņas plānots pabeigt līdz jūnija beigām.”

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.