Jau vairākus gadus ikviens Lauku atbalsta dienesta klients var savā viedierīcē izmantot mobilo lietotni. Arī laikā, kad strauji izplatās Covid-19 vīruss, šī ir iespēja ātrai un ērtai komunikācijai.
Dienesta klienti – lauksaimnieki, mežsaimnieki un zivsaimnieki, mobilo lietotni ir atzinuši kā vienkāršu un efektīvu saziņas veidu, kā rezultātā lauksaimnieki informāciju saņem ātrāk, spēj operatīvi reaģēt dažādās problēmsituācijās un par to informēt dienestu. Lietotne ir ērts rīks, kā sekot līdzi aktualitātēm, paziņot par sakoptiem laukiem un veiktajām investīcijām, kā arī būt informētam par gaidāmajām kontrolēm saimniecībās un to rezultātiem.
Lietotni var izmantot visi tie dienesta klienti, kuri izmanto LAD Elektronisko pieteikšanās sistēmu.
LAD ir būtiski saviem klientiem nodrošināt pēc iespējas vienkāršāku un ērtāku visu pakalpojumu un informācijas pieejamību, tādēļ arī turpmāk strādās pie lietotnes pilnveides un attīstības.
Jau vairākus gadus ikviens Lauku atbalsta dienesta klients var savā viedierīcē izmantot mobilo lietotni. Arī laikā, kad strauji izplatās Covid-19 vīruss, šī ir iespēja ātrai un ērtai komunikācijai.
Dienesta klienti – lauksaimnieki, mežsaimnieki un zivsaimnieki, mobilo lietotni ir atzinuši kā vienkāršu un efektīvu saziņas veidu, kā rezultātā lauksaimnieki informāciju saņem ātrāk, spēj operatīvi reaģēt dažādās problēmsituācijās un par to informēt dienestu. Lietotne ir ērts rīks, kā sekot līdzi aktualitātēm, paziņot par sakoptiem laukiem un veiktajām investīcijām, kā arī būt informētam par gaidāmajām kontrolēm saimniecībās un to rezultātiem.
Lietotni var izmantot visi tie dienesta klienti, kuri izmanto LAD Elektronisko pieteikšanās sistēmu.
LAD ir būtiski saviem klientiem nodrošināt pēc iespējas vienkāršāku un ērtāku visu pakalpojumu un informācijas pieejamību, tādēļ arī turpmāk strādās pie lietotnes pilnveides un attīstības.
Reklāma