Ministru kabinetā šodien svinīgā ceremonijā tiks godināti
valsts pārvaldes darbinieki, kuru atsaucību un izcilu klientu
apkalpošanu augstu novērtējuši iedzīvotāji, aģentūru LETA informēja
Valsts kancelejas Komunikācijas departamenta konsultante Aiva Skvarika.
Viņa norādīja, ka klientu apkalpošanas Goda balvas pasniegšanas
ceremonijā kopumā godinās 20 valsts iestāžu klientu apkalpošanas
speciālistus no visas Latvijas – Alūksnes,
Balviem, Bauskas, Gulbenes, Madonas, Rēzeknes, Rīgas, Smiltenes,
Talsiem. Trīs visaugstāk novērtētie speciālisti, kuru profesionalitāti
un laipno apkalpošanu uzteica iedzīvotāji, saņems Goda balvas.
Pasākuma laikā Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis
iepazīstinās ar 2017.gada Valsts pārvaldes klientu apmierinātības
pētījuma rezultātiem, tostarp par iedzīvotāju attieksmi pret valsts
pārvaldi un saskarsmi ar iestāžu darbiniekiem.
Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē jau trešo gadu pēc kārtas
Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu
apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba
servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi
iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos, skaidroja Skvarika.
Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda
balva”, ko katru gadu pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts
pārvaldes darbiniekiem, ko noskaidro iedzīvotāju balsojumā.
Pērn “Klientu apkalpošanas Goda balvu” saņēma Lauku atbalsta dienesta
klientu apkalpošanas speciāliste no Valmieras Inita Tauriņa, Valsts
ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Jelgavas Ilona Zorova un
Sociālās integrācijas valsts aģentūras sociālā pedagoģe no Jūrmalas
Ausma Rava.