Reklāma

VID atsāks klātienes klientu apkalpošanu arī Alūksnē

No pirmdienas Valsts ieņēmumu dienests (VID) atsāk klātienes klientu apkalpošanu trijos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros – Bauskā, Tukumā un Aizkrauklē, aģentūru LETA informēja VID.

Foto: ĢIRTS OZOLIŅŠ, F64

Beidzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, VID pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē. Kopš 10.jūnija klienti klātienē tiek apkalpoti VID Rīgas klientu apkalpošanas centrā. Kopš 29.jūnija – Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā un Rēzeknē. Savukārt no nākamās nedēļas VID pakalpojumi klātienē būs pieejami arī septiņos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros dažādās Latvijas pilsētās.

No pirmdienas VID konsultanti būs sastopami valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Bauskā, Tukumā un Aizkrauklē, bet no ceturtdienas, 9.jūlija – arī Smiltenē, Gulbenē, Valkā un Alūksnē.

Minēto klientu apkalpošanas vietu adreses ir šādas: Bauskā – Uzvaras iela 1, Tukumā – Talsu iela 4, Aizkrauklē – Lāčplēša iela 1, Smiltenē – Dārza iela 3, Gulbenē – Ozolu iela 2a, Valkā – Rīgas iela 25 un Alūksnē – Dārza iela 11. Šo klientu apkalpošanas centru darba laiks un kontaktinformācija ir pieejama portāla “www.latvija.lv” sadaļā ‘Vienotie klientu apkalpošanas centri’.

Apmeklējot klientu apkalpošanas vietas, VID lūdz būt piesardzīgiem un atbildīgiem, un ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Dienests aicina atlikt VID konsultanta apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

VID atgādina, ka Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā un Rēzeknē pakalpojumi klātienē tiek sniegti tikai pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni 67120005. Lai nebūtu jāpavada ilgs laiks rindā, VID aicina iepriekš pierakstīties arī uz Rīgas klientu apkalpošanas centra apmeklējumu.

Rūpējoties par klientu un iestādes darbinieku drošību, atgādinām, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā (EDS).

VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Pievieno komentāru