Tuvojoties Starptautiskai Tēvu dienai, kas šogad tiek atzīmēta 13. septembrī, “Maxima Latvija” apkopojusi pirktāko preču tendences vīriešu vidū. Pārdošanas dati apliecina, ka aizvien vairāk vīriešu iepirkumu grozos nonāk svaigi augļi un dārzeņi, kā piemēram, banāni un kartupeļi. Tie, salīdzinot ar gadu iepriekš, ir bijuši 4 reizes pieprasītāki. Savukārt TOP3 pirktākās produktu kategorijas ir dažādi piena produkti, vieglais alus un ūdens. “Alūksniešiem.lv” vēsta SIA “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
“Maxima Latvija” pārdošanas dati rāda, ka šogad ir būtiski mainījies iedzīvotāju iepirkumu groza saturs, izvēloties veselīgus produktus, un, apkopojot dažādas vīriešu iegādātās iecienītākas preču kategorijas, redzams, ka stiprā dzimuma pārstāvji ir sākuši biežāk gatavot veselīgu maltīti mājās. Aizvien vairāk tiek iegādāti dažādi svaigi augļi, dārzeņi. Piemēram, TOP 5 iecienītākie augļi un dārzeņi ir banāni, arbūzi, āboli, kartupeļi un sīpoli. Interesanti, ka ievērojami audzis ūdens pieprasījums – šī gada astoņos mēnešos ūdens (gāzēts, 1.5 l) ir bijis par 66% pieprasītāks nekā pērn.
“Esam priecīgi, ka jau vairāku gadu garumā arī Latvijā tiek atzīmēta Tēvu diena. Tas ir laiks, kad varam nedaudz apstāties, pateikt viens otram labu vārdu un iepriecināt ar gardu maltīti. Domājot par mūsu tētiem, arī “Maxima” ir sagatavojusi īpašu pārsteigumu – iespēju iegādāties dažādas vīriešu preces, kā arī iecienītākos produktus svētku galdam ar atlaidēm pat līdz 40%,” stāsta SIA “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
Siera patēriņš šogad pieaudzis par 20 %, salīdzinot ar identisku periodu pērn. Pirktākais no sieriem ir bijis kausētais siers “Dzintars” klasiskais, kam seko “Mozzarella” un siers “Holandes”. Pieprasījums audzis arī jogurtiem un jogurta dzērieniem, skābajam krējumam un biezpiena produktiem. Savukārt, pirktākie gaļas produkti ir svaigais cālis, cūkgaļas karbonāde un “GN Ādaži” aknu pastēte “Ekstra”.
Apkopojot “Maxima” pārdošanas datus, redzam, ka, veicot ikdienas pirkumus, mūsu tēti un vīrieši ne tikai biežāk iegādājas svaigus dārzeņus un augļus, bet neaizmirst arī par dažādiem našķiem mājās palikušajiem. Lai iepriecinātu ģimenes locekļus, visbiežāk tiek iegādāts šokolādes batoniņš “Snickers”, kam seko šokolādes ola “Kinder Surprise” un tumšā šokolāde.
Analizējot alus patēriņa tendences, latviešu vīrieši ir pārliecinoši patrioti savā izvēlē, īpaši novērtējot vietējo ražotāju augsto kvalitāti un patīkamo garšu. TOP5 biežāk iegādātie ir tieši Latvijas zīmolu gaišie ali – “Tērvetes Senču”, “Cēsu Premium Pinte”, “Bauskas”, “Užavas” un “Aldaris”.
Reklāma