Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

Latvijas “Gada Jaunais produkts 2020” – Oluksne kūtī dētas vistu olas

Jurijs Adamovičs un Hermanis Dovgijs

Pētījumu aģentūra NielsenIQ jau 13 gadus veic pētījumu par veiksmīgākajiem produktiem Baltijas valstu mazumtirdzniecībā. Alūksnes putnu ferma saņēma galveno balvu – “Gada Jaunais produkts 2020” Latvijā. Saskaņā ar modernās tirdzniecības datiem starp TOP3 veiksmīgākajiem jaunievedumiem Latvijā, produktu grupā: mērces, garšvielas un gatavi ēdieni ēdienreizēm arī galvenā balva – Oluksne (kūtī dētas vistu olas 10 gab), “Alūksniešiem.lv” vēsta sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Anda Podziņa.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kategorijā “Gada Jaunais produkts 2020” uzvara Oluksne, kūtī dētas visu olas. Starp nominantiem otrajā vietā Jaunpils Zelta sviests 82% un trešajā – saldējums “Pols cepumā”.

Foto: Publicitātes

TOP3 veiksmīgākie jaunievedumi Latvijā, produktu grupā: mērces, garšvielas un gatavi ēdieni ēdienreizēm: Heinz konsorvēta kukurūza “Heinz 57 Sweet Corn”, Heinz klasiskā majonēze un galvenā balva – Oluksne kūtī dētas vistu olas.

Jurijs Adamovičs, Alūksnes putnu fermas īpašnieks: “Tā kā šis konkrētais produkts tirgū bija pieejams tikai no 2020. gada jūnija, esam īpaši gandarīti. Olu produkcijas ražotne atrodas Ziemeļlatvijā, Alūksnē, laukos un ražojam produkciju Eiropas tirgum. Īpašu uzmanību pievēršot un ievērojot augstākos putnu labturības standartus un biodrošības vadlīnijas, tam piešķirta arī “Zaļās karotītes” kvalitātes zīme. Būtiski, ka metodi Nr.2: “kūtī dētās olas” arvien plašāk pielieto pasaulē. Ar īpašu rūpību strādājām arī pie iepakojuma izveides – zaļā krāsa simbolizē mežus, pļavas, kas ir ap mūsu ražotni un dabisko vidi. Šī balva ir gan lieliska motivācija mūsu komandai, neapstāties pie sasniegtā, gan arī sadarbības partneriem apliecinājums par kvalitatīvu un augstvērtīgu produktu. ”

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pētījuma dati atklāj, ka 66% no starptautiskās sabiedrības ir mainījuši iepirkšanās paradumus – mainījusies gan zīmolu izvēle, gan preču kategorijas, kuras pērk. Savukārt 81% no aptaujātajiem atzīst, ka arī turpmāk restrukturizēs savus tēriņus un turpinās mainīt iepirkšanās paradumus.

Lai noteiktu veiksmīgākos produktus savā kategorijā, ik gadu analizē un izvērtē gan pārtikas, gan mājsaimniecības preču grupas, kur apskata gan maizi un sviestu gan veļas pulverus un dušas želejas. Pirmajā posmā tiek analizēti pārdošanas dati par vidējo mēneša pārdošanas apjomu naudas izteiksmē visā periodā, kurā produkts bijis pieejams tirgū – noskaidrojot trīs pieprasītākos produktus. Otrajā posmā ir patērētāju aptauja internetā, kur tiek novērtēts pēc mazumtirdzniecības indeksa datiem izvēlēto top produktu reālā izplatība un lietošana patērētāju vidū, cik tas pamanīts vai iegādāts atkārtoti. Konkurss “Labākais jaunais produkts” tiek rīkots kopš 2008.gada – balstīts uz objektīviem apgrozījuma datiem un klientu novērtējumu.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.