Piektdiena, 19. decembris
Lelde, Sarmis
weather-icon
+3° C, vējš 0.89 m/s, DR vēja virziens
Aluksniesiem.lv bloku ikona

SEB bankas filiālēs ierobežojumi klātienes apmeklējumiem saglabāsies līdz 12. jūnijam

Turpinot
ievērot piesardzības pasākumus un rūpēties par bankas darbinieku
un apmeklētāju veselību, ierobežojumi klātienes apmeklējumiem
SEB bankas filiālēs saglabāsies līdz 12. jūnijam. Pakalpojumus
klātienē klienti var saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos
un tikai tad, ja nepieciešamais pakalpojums nav pieejams attālināti.
SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm
un bankomāti turpina strādāt kā ierasts. Savukārt pārrunāt
jautājumus par kredītiem un uzkrājumiem ir iespējams video
konsultācijās. Informē SEB bankas privātpersonu segmenta komunikācijas vadītāja Elīna Neimane .

Lai
gan bankas filiāļu darba laiks nav mainīts, tajās tiek apkalpoti
tikai tie klienti, kuri ir iepriekš pieteikušies un kuriem kritiski
svarīgi saņemt pakalpojumu, kas nav pieejams attālināti. Turklāt
konsultācijas laiks filiālē ir ierobežots līdz maksimums 15
minūtēm. Šāds bankas filiāļu darbības modelis ir spēkā kopš
19. marta, un šajā laikā būtiski augusi
arī SEB bankas klientu gatavība jautājumus par ikdienas finanšu
pakalpojumiem risināt internetbankā vai mobilajā aplikācijā, kā
arī izmantot konsultāciju iespējas pa telefonu un tikšanās video
formātā.


Svarīgi
ņemt vērā, ka klientiem pirms ierašanās filiālē jāpiesaka
savs apmeklējums, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni
+371
 26668777.
Ja sarunā ar klientu tiek secināts, ka klātienes konsultācija nav
nepieciešama un konkrētās darbības pakalpojuma saņemšanai
klients var veikt pats internetbankā, tiek sniegts nepieciešamais
atbalsts, konsultējot pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā tiek
secināts, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā
tiek nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā.

E. Neimane atgādina,
ka visi pamata finanšu pakalpojumi klientiem ir pieejami digitālā
formā un darījumus var veikt no mājām, izmantojot mobilo lietotni
un internetbanku – uzzināt konta atlikumu, samaksāt rēķinus,
pieteikt un saņemt debetkarti mājās, pieteikt kredītkarti,
parakstīt līgumus un dokumentus elektroniskā formātā, saņemt
patēriņa kredītu vai līzingu, kā arī video konsultācijā
pārrunāt ar speciālistiem sev aktuālus jautājumus par mājokļa
kredītu vai uzkrājumiem.

Domājot
par veselībai iespējami drošāku rīcību, aicinām klientus
šobrīd pēc iespējas tirdzniecības vietās izmantot bezkontakta
maksājumus, norēķinoties ar karti, nevis ar skaidras naudas
līdzekļiem. Savukārt saziņai ar banku aicinām izmantot video
konsultācijas iespējas, kā arī saziņu internetbankā, sociālajos
tīklos, rakstot e-pastu, zvanot pa tālruni vai uzdodot jautājumus
virtuālajam asistentam mājaslapā. 

Aluksniesiem.lv bloku ikona Komentāri