Pirmdiena, 15. decembris
Johanna, Hanna, Jana
weather-icon
+5° C, vējš 1.79 m/s, R vēja virziens
Aluksniesiem.lv bloku ikona

8. marta fenomens - izpērk smaržas!


Interneta
veikala 220.lv apkopotā informācija liecina, ka, gaidot
Starptautisko Sieviešu dienu, būtiski aug pieprasījums pēc
smaržām. Ja 2018. gadā, atzīmējot 8. martu, smaržu pārdošanas
apjomi auga par 68%, tad šogad tiek prognozēts, ka pircēju
pieprasījums būs vēl lielāks. Turklāt ir novērota īpaši liela
interese par nišas zīmolu aromātiem.

Lai
arī Sieviešu dienas neatņemama sastāvdaļa ir ziedi, pircēju
paradumu tendences liecina, ka tiek domāts arī par citām dāvanām,
lai iepriecinātu dāmas, un viena no tādām izvēlēm ir smaržas.
Pēc interneta veikala 220.lv apkopotās informācijas, augsts
pieprasījums tiek novērots nišas zīmolu aromātiem, piemēram,
Mancera,
House of Sillage, Etat Libre d`Orange, Tiziana Terenzi, Parfums de
Marly
un Frederic
Malle.

“Nenoliedzami
smaržas ir viena no pirktākajām dāvanām visa gada garumā, bet
arī šajā kategorijā ir vērojams izteikts pīķa laiks. Viens no
tādiem ir 8. marts, kas tradicionāli ir viens no spilgtākajiem
notikumiem pavasara sezonā, tādējādi apliecinot, ka šie svētki
joprojām tiek aktīvi atzīmēti. Jāatzīst, ka kopumā, reaģējot
uz augsto pieprasījumu pēc smaržām, kategorijas sortiments šogad
ir palielināts par vienu trešdaļu, salīdzinot ar 2018. gadu,”
informē
220.lv izpilddirektors Raimondas Žilēnas.

Analizējot
pieprasītākos smaržu zīmolus, ne tikai Sieviešu dienas
kontekstā, bet kopumā populāri kļūst izmeklēti jeb nišas
aromāti. Saskaņā ar 220.lv datiem, 2018.gadā Latvijā nišas
kategorijas smaržas veidoja vairāk nekā 10% no kopējā smaržu
kategorijas pārdotā apjoma, iezīmējot stabilu izaugsmes tendenci,
savukārt Lietuvā un Igaunijā ir novērots vēl lielāks
pieprasījums pēc nišas zīmoliem, attiecīgi 70% un 20%.

R.
Žilēnas arī
atklāj, ka ik gadu mainās pircēju paradumi un šogad viens no tiem
ir smaržu komplektu iegāde. “Pircēji
ir secinājuši, ka izdevīgāk ir iegādāties preču komplektus, jo
tādējādi tiek ietaupīti līdzekļi, kā arī palielināts prieks
dāvanas saņēmējam. Piemēram, salīdzinot 2017. un 2018. gadu,
dāvanu komplektu pārdošanas apjomi ir auguši par 20%, un jau
tagad tiek prognozēts, ka šogad pārdošanas apjomi būs vēl
augstāki.”

Pieprasītāko
zīmolu vidū kā pircēju absolūtais favorīts izceļas Victoria
Secret,
kas piesaista gan ar savu aromātu buķeti, gan zīmola prestižu un
pievilcīgo cenu.

Aluksniesiem.lv bloku ikona Komentāri