– Pēc kādiem kritērijiem uzņēmuma “Vidlatauto” maršruta autobusus norīko pilsētas reisos uz Alūksnes kapsētu? 18.maijā pulksten 11.20 šķita, ka ir iedalīts visvecākais un vismazākais autobuss, kas daudziem pasažieriem radīja neērtības.
– Pēc kādiem kritērijiem uzņēmuma “Vidlatauto” maršruta autobusus norīko pilsētas reisos uz Alūksnes kapsētu? 18.maijā pulksten 11.20 šķita, ka ir iedalīts visvecākais un vismazākais autobuss, kas daudziem pasažieriem radīja neērtības.
Skaidro uzņēmuma “Vidlatauto” Alūksnes autoostas vadītājs Jānis Nīkrencis:
– Galvenais kritērijs autobusu norīkošanai reisos ir pasažieru plūsma. Sestdien, 17.maijā, bija nelabvēlīgi laika apstākļi, tādēļ daudzi cilvēki uz kapsētu devās 18.maijā svētdien. Pēc mūsu novērojumiem tā ir reti, jo pārsvarā nedēļas nogalēs cilvēki izmanto abas brīvdienas, lai apkoptu kapu kopiņas Alūksnes kapsētā. Turklāt pie mazas pasažieru plūsmas nav ekonomiski izdevīgi pilsētas maršrutos norīkot lielos “Volvo” markas autobusus. Autobusu grafiku veidojam 16 dienas iepriekš, tādēļ ekstremālās situācijās ir grūti pagūt to izmainīt.