Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

Alūksnes skolu direktorus aicina piedalīties tiešsaistes konferencē “Nākotnes skola”

Lai izprastu, kādi ir karjeras mīti mūsdienu realitātē, un analizētu mūsdienu jauniešu domāšanas tendences, projekts “Panākumu Universitāte” 28. aprīlī, plkst. 10.00 aicina Alūksnes pilsētas un novada skolu direktorus un direktoru vietniekus uz tiešsaistes konferenci “Nākotnes skola”. Konferences laikā tiks runāts arī par to, kādas karjeras prasmes var iemācīties skolā, vērojot pedagogu savstarpējās attiecības. Aicina “Panākumu Universitāte” pārstāve  Kristiāna Meškauska.

Interesi par konferenci izrādījis liels skaits skolu direktoru un direktoru vietnieku no visas Latvijas, tomēr, kā norāda organizatori, joprojām ir iespējams pieteikties. Konferences pirmajā daļā karjeras konsultante un grupu trenere Dr.sc.admin, Mg.psych. Agita Šmitiņa skaidros, kādi ir karjeras mīti mūsdienu realitātē, kam sekos Ekonomikas un kultūras augstskolas docētāja, Eiropas Komisijas eksperta ekonomisko lietu jautājumos, Mg.sc.soc. Edgara Čerkovska prezentācija par mūsdienu jauniešu domāšanu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Konferences noslēgumā projekta Uzvediba.lv vadītāja Līga Bērziņa dalīsies pieredzē par to, kādas karjeras prasmes var iemācīties skolā, vērojot pedagogu savstarpējās attiecības.

“Šī brīža situācija skaidri apliecina, ka nākotnē no mācībām un skolas tiks sagaidīts daudz vairāk. Pasaule un sabiedrība ir mainījusies un skolām jāspēj mainīties līdzi. Lai to izdarītu, ir būtiski jau šobrīd izprast tendences darba tirgū un jauniešu domāšanā,” skaidro projekta “Panākumu Universitāte” izveidotāja Ilze Kalniņa.

Konferencei iespējams pieteikties, aizpildot ANKETU. Pēc reģistrācijas, dienu pirms konferences, tiks izsūtīta saite ar piekļuvi 28. aprīļa konferencei.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.