Šogad iecienītākās vasaras TOP preces iedzīvotāju vidū ir dažādi aksesuāri un inventārs, kas nepieciešams aktīvai un drošai atpūtai pie dabas, liecina “Maxima Latvija” pārdošanas rezultāti. Šī gada jūlijā pieprasījums “Maxima” veikalos vairāk nekā divas reizes audzis cepurēm, par 70% dvieļiem, par 66% peldkostīmiem, par 38% bumbām un 18% vienreizējiem traukiem, salīdzinot ar identisku periodu pērn. Savukārt vasaras sākumā, jūnijā lielāka interese bija par laiskākas atpūtas precēm – jūnijā interese par saulessargiem un to piederumiem bijusi par 36% lielāka nekā pērn identiskā periodā. “Alūksniešiem.lv” vēsta – Liene Dupate-UguleSIA “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja.
“Šī vasara mūs ir lutinājusi ar piemērotiem laikapstākļiem atpūtai pie dabas, tāpēc priecē, ka cilvēki steidz to izmantot aktīvi, kas atspoguļojas arī mūsu klientu pirkuma grozā. Datu analīzē novērojam, ka iedzīvotāji arī ir ļoti atbildīgi un rūpējas par savu un bērnu veselību un drošību un iegādājas ne tikai cepures, bet arī saules aizsargkrēmus, kuru pieprasījums jūnijā bija divas reizes lielāks nekā pērn,” stāsta SIA “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
Pieaug pludmales aksesuāru popularitāte
Cilvēki biežāk nekā pērn šī gada jūlijā ir devušies uz pludmalēm, ko parāda intereses pieaugums “Maxima” veikalos gan par dvieļiem un cepurēm, gan tādām precēm kā pludmales somas un pludmales apavi. Savukārt dārza iekārtošanas darbi un dekoratīvo augu stādīšana šogad tika paveikti jūnijā, kad to pieprasījums pieauga par 14%, salīdzinot ar 2019. gada jūniju. Turpretī stādu pieprasījuma kritums jūlijā liecina, ka iedzīvotāji visdrīzāk bija aizņemti ar padarītā dārza darbu baudīšanu.
Biežāk dodas piknikos un bauda gāzētus dzērienus
Jūlijā biežāk nekā pērn cilvēki devušies piknikos, par ko liecina vienreizējo trauku, grilu un grilēšanas piederumu pieprasījuma pieaugums. Grilēšanai “Maxima” pircēji visvairāk iecienījuši cūkgaļas šašliku majonēzes marinādē, cāļa filejas šašliku pikantajā majonēzes marinādē, kā arī cūkgaļu gruzīnu gaumē. Savukārt dzērienu kategorijā iecienītāks kļūst gāzētais ūdens (14%), vīns (12%), atspirdzinoši dzērieni (6%) un negāzēts ūdens (3,5%), bet nedaudz, par 2% ir sarucis alus pieprasījums.
Strauji pieaug avokado popularitāte
Iecienītāko augļu un ogu TOP augšgalā ierindojas arbūzi, kuru pieprasījums audzis par 3%, banāni (11%), tumšie sarkanie saldie ķirši (19%). Citi iedzīvotāju iemīļoti augļi ir persiki, nektarīni, āboli, melones un citroni. Taču šogad būtiski augusi interese par avokado – tā pieprasījums šī gada jūlijā ir bijis divarpus reizes lielāks nekā pērn.
Dārzeņu izvēlē cilvēki atbalsta vietējo garšu
Dārzeņu TOP 3 veido jaunie kartupeļi, kuru pieprasījums šī gada jūlijā audzis par 10%, lauku gurķi (25%) un sarkanie tomāti ķekaros, kuru popularitāte gan samazinājusies aptuveni par piekto daļu. Tāpat iedzīvotāji jūlijā savā ēdienkartē bieži iekļāva sīpolus, jaunos kāpostus, baltos kabačus un sarkano papriku. Dārzeņu vidū ievērojams pieprasījums pieaugums bijis aveņu tomātiem. To pārdošanas apjomus šī gada jūlijā pret 2019.gadu ir vairāk nekā dubultojies.
Iecienīti vietējo zīmolu saldējumi
Savukārt saldējumu vidū pārliecinoši vislielāko popularitātes kāpumu piedzīvo vietējie zīmoli. Iecienītā un klasiskā “Karlsona” šokolādes glazūrā, kas ir arī vispirktākais saldējums “Maxima” veikalos, pieprasījums ir palielinājies par 75%, bet aveņu “Karlsona” pat par 88%. Citi iemīļoti saldējumi jūlija mēnesī bija plombīra saldējums “TIO”, šokolādes saldējums ar šokolādes gabaliņiem “TIO”, klasiskais “Pols” šokolādes glazūrā, kā arī Vaniļas plombīra saldējums cukura vafeļu glāzītē “Pols”.
Reklāma