- Lai izveidotu aktīvu abonementu, ir nepieciešams veikt reģistrāciju portālā un aktivizēt abonementu norādot bankas kartes datus.
- Lai atteiktos no abonēšanas, ir jāiet uz sava lietotāja profilu un tas ir jāpārtrauc nospiežot pogu “Atteikties”.
- Atsakoties no abonementa, Jums vēl būs aktīvs abonements tik dienas, cik bija atlikušas līdz nākamā maksājuma datumam.
- Ja sistēmas automātiskais maksājums par abonementu trīs dienas pēc kārtas nebūs veiksmīgs, tad abonements tiks deaktivizēts.
- Pēc tam, kad maksājums ir ticis autorizēts, to vairs nav iespējams atcelt. Gadījumā, ja klients vēlas atcelt jau notikušu darījumu un saņemt atpakaļ viekto maksājumu pilnā vai daļējā apmērā, nepieciešams sazināties ar klientu atbalsta dienestu pa e-pastu, kas norādīts portāla kontaktu sadaļā. Šādi iesniegumi tiks izskatīti individuālā kārtībā.
- Šodien: 27.11.2024
- Sveiki! Pieslēgties