Ar Rīgas Domes un “Hansabankas” atbalstu Rīgā un visā Latvijā ir sākusies kampaņa „Uzslavē labu servisu!”. Šogad piedalās vairāk nekā 40 uzņēmumi gandrīz 500 klientu apkalpošanas vietās.
Ar Rīgas Domes un “Hansabankas” atbalstu Rīgā un visā Latvijā ir sākusies kampaņa “Uzslavē labu servisu!”. Šogad piedalās vairāk nekā 40 uzņēmumi gandrīz 500 klientu apkalpošanas vietās.
Gandrīz 4000 klientu apkalpošanas speciālisti martā nēsā smaidīgo laba servisa kampaņas nozīmīti, 500 kampaņas dalībnieku telpās ir izvietoti atribūti – plakāti, svārstekļi, aptaujas kastes, jau pirmo dienu laikā saņemtas vairāk nekā 300 atsauksmes mājas lapā – kampaņa “Uzslavē labu servisu!” ir sākusies.
Pašlaik vissvarīgākais ir sabiedrības iesaistīšanās, zvanot uz informatīvo tālruni 1180, sūtot epastu (info@labsserviss.lv) un aizpildot elektronisko anketu mājas lapā “www.
labsserviss.lv”. Svarīgi pārvarēt kūtrumu un aizpildīt mazo anketiņu arī klientu apkalpošanas centros.
Kampaņas dalībnieki ir ieinteresēti saņemt pēc iespējas lielāku atsauksmju skaitu, kas nodrošinās lielāku datu objektivitāti, pilnīgāku informāciju par klientu viedokļiem.
Kampaņas mērķis: pievērst sabiedrības uzmanību klientu servisam un klientu servisa darbiniekiem, mudināt kompānijas un organizācijas veidot, attīstīt un uzturēt labas attiecības ar klientiem, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti kopumā.
Visvairāk uzslavētās kompānijas saņems diplomus un speciālas durvju uzlīmes ar smaidošo sejiņu, kas liecina, ka klienti augstu novērtē šīs kompānijas servisa līmeni.
Apbalvošana notiks konferences “Laba servisa dienas V” laikā 3. un 4.aprīlī.
Kampaņā iesaistījusies arī “Hipotēku banka”, “Hansabanka”, “ERGO Latvija” un “Narvesen”. Plašāka informācija projekta mājas lapā “www.labsserviss.lv” vai pa tālruni 7272769.