Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

Kas jāzina pirms autoevakuatora izsaukšanas?

Ikvienam var atgadīties nestandarta situācija ar transportlīdzekli, kad ir nepieciešama autoevakuatora palīdzība. Šajā rakstā apskatīsim visbiežākās situācijas, kad ir vajadzīga autoevakuācijas servisa palīdzība un kas ir jāzina, pirms izsaukt autoevakuatoru.

Visbiežākās situācijas, kad nepieciešams evakuācijas palīdzības serviss

Visbiežākā problēma ir kāda tehniska rakstura problēma ar transportlīdzekli, kamdēļ tālāka dalība satiksmē vairs nav iespējama:

  • Ceļu satiksmes negadījums
  • Bojāts transportlīdzeklis, ritošā daļa
  • Bojātas svarīgas auto sastāvdaļas – vējstikls, apgaismojums, logu tīrīšanas mehānisms lietus laikā u.c.
  • Nespēja iedarbināt transportlīdzekli
  • Transportlīdzekļa nogādāšana uz CSDD vai servisu
  • Iebraukšana grāvī, smiltīs vai dziļā peļķē

PIedāvā ne tikai evakuēšanu

Kvalitatīvi un profesionāli autoevakuācijas uzņēmumi uz klientu problēmām skatās daudz plašāk par vienkārši pārvietošanu no punkta A līdz puntam Z un laika gaitā attīsta savus pakalpojumus. Piemēram, piedāvā riepu servisu uz ceļa un arī cita veida risinājums uz vietas, ja evakuācija nav nepieciešama, piemēram, auto akumulatora uzlāde.

Tāpat ir evakuācijas servisi, kas piedāvā diennakts apsargātu stāvvietu transportlīdzeklim, ārvalstu iebraucējiem arī izmitināšanas pakalpojumus un tamlīdzīgi. Jo profesionālāks serviss, jo lielākas rūpes par klientu, piedāvājot plašāku pakalpojumu klāstu.

Uzņēmumu reputācija

Autoevakuācijas pakalpojumu industrijā svarīga ir uzņēmuma reputācija. Kā to pārbaudīt? Visbiežāk klienti meklē informāciju par pakalpojuma sniedzēju meklēšanas servisos kā Google, uzņēmumu katalogi. Svarīgi ir nevis uzticēties pašam pirmajam redzamam uzņēmumam, bet pārbaudīt klientu atsauksmes vismaz vairākiem citiem.

Vai uzņēmumam ir mājaslapa, vai pakalpojums tiek piedāvāts nepieciešamajā reģionā, vai uzņēmums tirgū darbojas ilgi un ir pierādījis sevi. Protams, arī jauns uzņēmums var strādāt labi, tomēr jebkuram servisam, arī jaunam būs pozitīvas klientu atsauksmes.

Tāpat jāizpēta cenu piedāvājums, cik tas ir atklāts, vai nav vērojamas kādas slēptās izmaksas, to noteikti arī jāprecizē, zvanot autoevakuācijas dienestam.

Kas jāzina servisa dispečerim

Pirms izsaukuma veikšanas autoevakuatora dispečerim ir jānodod vismaz sekojošā informācija, lai tas spētu sagatavot visatbilstošāko evakuatoru un palīdzības veidu:

  • Transportlīdzekļa atrašanās vieta
  • Transportlīdzekļa kategorija
  • Transportlīdzekļa stāvoklis
  • Cilvēku skaits un kas kravas apjoms

Pēc iespējas precīzākas informācijas nodošana dispečerim ir ļoti svarīga, lai panāktu optimālu risinājumu problēmas atrisināšanā.

Autoevakuators.eu

Autoevakuators.eu ir zinoši speciālisti, ar lielu pieredzi un individuālu pieeju katram klientam, kas pakalpojumu jomā ir ar lielu pieredzi un zina, kas ir kvalitatīvs serviss.

Der atcerēties, ka pakalpojuma kvalitāte tomēr ir izšķirošā, tāpēc ir svarīgi veikt pareizo izvēli, lai samazinātu risku un lielākus izdevumus nekā plānots.

Autoevakuators.eu palīdz rast visizdevīgāko risinājumu klienta situācijā. Aicinam ar mums sazināties personīgi un izdomāsim kopā, kāds autoevakuācijas veids Jums der vislabāk konkrētajā situācijā.

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.