Reklāma

“Kāpēc jūs bļaujat?”

Aizvadītajā nedēļā redakcija saņēma lasītājas vēstuli, kurā aprakstīts atgadījums SIA “Valdis” Alūksnes veikalā, aicinot veikala vadību publiski skaidrot attieksmi pret klientiem.

“2021. gada 9. martā man piezvanīja mamma no veikala SIA „Valdis” un palūdza, lai atbraucu uz turieni, jo viņa ar tēti tur vēlas nopirkt plēvi, bet līdzi paņemta tikai skaidrā nauda. Aizbraucot uz veikalu, piegāju pie tēta, viņš stāvēja nomaļus, plēvi padusē iespiedis, bet mamma atradās rindā, tika ievēroti visi drošības pasākumi.

Tad pie mums tuvojās sieviete, kura kliedza virsū manam tētim, ka “te var norēķināties tikai ar kartēm!” Tētis mierīgi paskaidroja, ka atbraukusi meita un samaksās. Iejaucos sarunā ar jautājumu: “Ko Jūs bļaujiet?” Uz to šī kundze pat necentās atvainoties, bet turpināja paceltā balsī bļaut: “Jūs tak nedzirdat, ko jums saka!”. Atkal jautāju: “Kāpēc Jūs bļaujat? Un ar kādām tiesībām?” Atbildot uz to, viņa sāka bļaut man virsū, ka tagad jāgaida pārdevēja, lai šai plēvei varētu izrakstīt pavadzīmi, un, mani pagrūžot, aizskrēja projām.

Vēlāk noskaidroju, ka šī nelaipnā darbiniece ir veikala vadītāja Dace Jansone. Vēlētos pajautāt veikala vadībai, vai Jums tā ir pieņemama attieksme pret klientu? Vai pret gados vecākiem cilvēkiem, kuriem pāri 70 gadi, tā drīkst izturēties? Esmu ļoti nepatīkami pārsteigta, ka šādi atļaujas rīkoties veikala vadītāja,” raksta lasītāja (redakcijai viņas vārds ir zināms).

SIA “Valdis” administrācija laikrakstam sniedza lakonisku atbildi. “Atvainojamies klientei par šo gadījumu. Pateicamies visiem tiem klienti, kuri ievēro Ministru kabineta noteikumus, kas nosaka: uz veikalu iepirkties ir jādodas vienam, jālieto sejas maska un jāievēro divu metru distance,” teikts atbildē.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt