Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

VID jūnija beigās atsāks klientu apkalpošanu klātienē pēc iepriekšēja pieraksta

Pakāpeniski mazinoties epidemioloģiskajiem ierobežojumiem, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no 28.jūnija atsāks klientu apkalpošanu klātienē Rīgā un citās Latvijas pilsētās, aģentūrai LETA pavēstīja VID pārstāvji.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Klātienes apkalpošana VID klientu apkalpošanas centros notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta un stingri ievērojot drošības un piesardzības prasības. 

Tādēļ VID aicina rūpīgi izvērtēt nepieciešamību doties uz klientu apkalpošanas centriem klātienē un turpināt izmantot iestādes pakalpojumus un saņemt konsultācijas attālināti – Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS) vai zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni.

Pieteikties klātienes apmeklējumam varēs no pirmdienas, 21.jūnija, zvanot pa tālruni 67120005.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pieteikties klātienes apkalpošanai varēs VID klientu apkalpošanas centros Rīgā (Talejas iela 1), Jelgavā (Lielā iela 6), Jēkabpilī (Draudzības aleja 2), Daugavpilī (Klusā iela 4a), Rēzeknē (18.novembra iela 16), Valmierā (Beātes iela 49), Liepājā (Jūras iela 25/29) un Ventspilī (Dzintaru iela 22/9).

VID klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Talejas ielā 1 apmeklētāji tiks pieņemti pirmdienās no plkst.9 līdz 19, kā arī trešdienās un ceturtdienās no plkst.9 līdz 17, bet pārējās minētajās pilsētās – pirmdienās un ceturtdienās no plkst.9 līdz 18.

VID darbinieku klātienes pakalpojumi no 2021.gada 28.jūnija pirmdienās un ceturtdienās būs pieejami arī deviņos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros šādās Latvijas pilsētās – Tukumā (Talsu iela 4), Smiltenē (Dārza iela 3), Aizkrauklē (Lāčplēša iela 1), Valkā (Rīgas iela 25), Gulbenē (Ābeļu iela 2), Bauskā (Uzvaras iela 1), Līvānos ( Rīgas iela 77), Alūksnē (Dārza iela 11) un Ludzā (Raiņa iela 16). Šajos valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros iepriekšējs pieraksts nav nepieciešams.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, VID lūdz būt piesardzīgiem un atbildīgiem, un ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – vilkt sejas masku, ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus. Dienests aicina atlikt VID apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID EDS. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.