Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

Sociālo lietu pārvaldē izmaiņas klientu apkalpošanas kārtībā

Sakarā ar valstī pieaugošo saslimstības ar Covid-19 gadījumu skaitu, Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde maina klientu apkalpošanas kārtību. “Alūksniešiem.lv” vēsta Alūksnes novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Evita Aploka.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Apkalpos pēc iepriekšēja pieraksta

Sociālo lietu pārvaldes speciālisti klientus Alūksnē turpmāk apkalpos pēc iepriekšēja pieraksta. Lai saņemtu kādu no Sociālo lietu pārvaldes pakalpojumiem vai dokumentiem, klienti tiek lūgti vizīti pieteikt, rakstot sociālajam darbiniekam uz e-pastu slp@aluksne.lv vai zvanot pa tālruņiem: 64335008, 25771189 (sociālās palīdzības nodaļa), 26357597; 64335010 (sociālās palīdzības nodaļas vadītāja), 29459551; 64322004 (sociālo pakalpojumu nodaļas vadītāja). Izņēmuma gadījumā, lai klātienē satiktu pārvaldes speciālistus, klienti aicināti nospiest zvana pogu pie pārvaldes ēkas.

Var iesniegt arī elektroniski

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Iesniegumus pakalpojumu saņemšanai var iesniegt arī elektroniski, sūtot uz e-pasta adresi slp@aluksne.lv vai izmantojot e-pakalpojumu www.latvija.lv. Tāpat iesniegumus var iemest pastkastītē, kas izvietota ārpusē pie Sociālo lietu pārvaldes.

SA centros stingrāki drošības ierobežojumi

Izmaiņas saistītas arī ar citām Sociālo lietu pārvaldes struktūrvienībām. Saslimstības pieauguma dēļ abos sociālās aprūpes centros – “Alūksne” un “Pīlādži”, kuru iemītnieki ir riska grupā, noteikti stingrāki drošības ierobežojumi, tādēļ klientus nevar apmeklēt apmeklētāji. Sociālās aprūpes centros dzīvojošajiem ir iespējams nodot paciņas, iepriekš sazinoties ar attiecīgo aprūpes centru no pulksten 8.00 līdz 17.00. Apmeklētājus nepieņem arī dienas aprūpes centrā “Saules stars”.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.