Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

Iedzīvotājus aicina izteikt viedokļus par diviem saistošo noteikumu projektiem

Foto: pixabay.com

Alūksnes novada pašvaldība sabiedrībai viedokļu izteikšanai nodevusi divus saistošo noteikumu projektus, kas publicēti pašvaldības tīmekļvietnē www.aluksne.lv sadaļā Sabiedrība/Sabiedrības līdzdalība/Saistošo noteikumu projektu apspriešana.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Saskaņā ar jauno Pašvaldību likumu, kas ir spēkā no šī gada 1. janvāra, pašvaldības saistošo noteikumu projektus un to paskaidrojuma rakstus publicē savās tīmekļvietnēs sabiedrības viedokļa noskaidrošanai, paredzot šim procesam ne mazāk kā divas nedēļas.

Alūksnes novada pašvaldība aicina novada iedzīvotājus izteikt viedokļus par saistošo noteikumu “Par pašvaldības stipendiju piešķiršanu speciālistu piesaistei Alūksnes novadā” un “Par maznodrošinātas mājsaimniecības ienākumu sliekšņa noteikšanu Alūksnes novadā” projektiem. Termiņš viedokļu izteikšanai noteikts no 6. līdz 19. februārim.

Iepriekš minētajā tīmekļvietnes www.aluksne.lv sadaļā pieejamas veidlapas viedokļu paušanai. Viedokli par saistošo noteikumu projektiem var paust kādā no minētajiem veidiem:
• elektroniski iesniedzot iesniegumu pašvaldības e-adresē,
• elektroniski parakstītu iesniegumu nosūtot uz e-pasta adresi priekslikumi@aluksne.lv, vai arī
• pašrocīgi parakstītu iesniegumu nogādājot personīgi pašvaldībai vai aizpildot veidlapu pašvaldības klientu apkalpošanas centros Alūksnes novada pašvaldības administratīvajā ēkā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, vai pagastu bibliotēkās to darba laikā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Par saistošo noteikumu projektiem saņemtos viedokļus pašvaldība apkopos un atspoguļos tos attiecīgo noteikumu projekta paskaidrojuma rakstā, virzot tālāk izskatīšanai pašvaldības domes komitejās un domes sēdē.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.