Abonē e-avīzi "Alūksnes un Malienas Ziņas"!
Abonēt

Reklāma

Arī par pastmarkas uzlīmēšanu jāmaksā

Foto: publicitātes

Laikraksta redakcijā vērsās kāds Alūksnes pasta nodaļas apmeklētājs, kurš izmantojis pakalpojumu – vēstules nosūtīšana. Viņu pārsteidz tas, ka pie kopējās summas nācies piemaksāt 0,06 eiro par to, ka pasta darbinieks uzlīmē pastmarku.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.


“Bērnam dzimšanas diena, dzīvo Zviedrijā. Vēlējos sūtīt apsveikumu. Pastā man nosvēra aploksni, kopā tas izmaksāja 2,14 eiro. Darbiniecei iedevu 5,14 eiro, ar domu, ka atlikumā jāsaņem trīs eiro. Pasta darbiniece uzlīmēja marku un atlikumā sāka izdot “smalku” naudu. Noteicu, ka iedevu skaidru naudu. Uz to darbiniece atbildēja: “Par līmēšanu jāmaksā seši centi.” Biju pārsteigts un domāju, ka daudzi nezina šādu faktu. Ja reiz tā, tad, manuprāt, par šādu papildu maksu ir jāinformē cilvēki,” saka iedzīvotājs.

Maksas pakalpojums

Sazinoties ar “Latvijas Pasta” pārstāvi Vinetu Danielsoni, noskaidrojās, ka patiešām pastmarkas uzlīmēšana uz sūtījuma nav ietverta pārsūtīšanas tarifā, jo tā ir darbība, ko var veikt pats klients, un daudzi klienti ierodas pasta nodaļā ar sūtījumiem, kam pastmarkas jau uzlīmētas, vai arī paši to dara uz vietas nodaļā. “Ja klients pats nav uzlīmējis sūtījuma apmaksu apliecinošās pastmarkas un lūdz vēstuļu korespondences sūtījumu noformēt pasta nodaļā, tas ir maksas pakalpojums. Saskaņā ar noteikto tarifu, maksa par šo pakalpojumu ir seši eiro centi, jo tas ir manuāls darbs, kas paildzina sūtījuma apstrādi,” skaidro pārstāve un piebilst, ka šis pakalpojums ir populārs starp juridiskām personām, kuras vēstuļu korespondenci sūta daudz un bieži.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Darbiniekam jāinformē

“Diemžēl nevaram sīkāk komentēt konkrēto situāciju, jo mums pietrūkst papildu informācijas, taču pieļaujam, ka starp klientu un pasta nodaļas darbinieku nav notikusi korekta komunikācija, jo pasta darbiniekam vajadzēja informēt klientu par pakalpojuma cenu un sākotnēji piedāvāt pastmarku uzlīmēt klientam pašam, tāpēc veiksim pārrunas ar attiecīgo pasta nodaļu, lai turpmāk šādas situācijas neatkārtotos.

Lai nebūtu jāmaksā maksa par korespondences noformēšanu, aicinām klientus sūtījumu noformēt pašam, iegādājoties pastmarkas un uzlīmējot tās pašiem. Noskaidrot, kādas nominālvērtības pastmarkas uz konkrēta sūtījuma jālīmē, iespējams uz vietas pasta nodaļā vai, izmantojot tarifu kalkulatoru mūsu interneta vietnē,” skaidro V. Danielsone.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Esi acīgs!

Izrādās, ka “Latvijas Pastam” ir daudz un dažādi papildu pakalpojumi, piemēram, papildu tarifu piemēro arī par iesaiņošanu papīrā, pārsiešanu ar auklu, sūtījuma aizlīmēšanu ar līmlenti.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Alūksniešiem.lv komanda.