Laikraksta “Alūksnes Ziņas” biroja darbinieki ar jāņzālēm, akciju sabiedrības “Rankas piens” sieru, alu un līgodziesmām sveica 10 sadarbības partnerus.
Laikraksta “Alūksnes Ziņas” biroja darbinieki ar jāņzālēm, akciju sabiedrības “Rankas piens” sieru, alu un līgodziesmām sveica 10 sadarbības partnerus: Alūksnes pilsētas domi, rajona padomi, akciju sabiedrību “Gliks”, “Alūksnes agroķīmiju”, “Aldatoru, “Komtelu”, “SDA”, zemnieku saimniecību “Ķekši”, “Merkuru” un aptieku “Viola”, kas ir lielākie reklāmas devēji.
“Varbūt tik laba sadarbība izveidojusies tāpēc, ka esam kaimiņi. Bet nevar noliegt, ka reklāmai ir liela nozīme. Vēlētos, lai izdevēji palīdz izvēlēties reklāmas vizuālo noformējumu, jo mazos uzņēmumos nav tādu speciālistu,” atzīst aptiekas “Viola” īpašniece Zaiga Raipale.
“Alūksnes Ziņu” biroja vadītāja Dzintra Zvejniece uzsver: “Mūsu iestādes durvis vienmēr atvērtas tiešā un pārnestā nozīmē visiem apmeklētājiem. Un klienti to sāk novērtēt.” Viņi atzīst, ka ir priecīgi pārsteigti par negaidīto Līgo apsveikumu. “Mums ir jāpriecājas, ka ir divas rajona avīzes. Noteikti ir cilvēki, kas lasa vienu no tām, un ir tādi, kas lasa abas. Tāpēc viennozīmīgi nevar teikt, ka pietiek ar reklāmu vienā izdevumā,” domā akciju sabiedrības “Gliks” direktors Valdis Jaunzems.
Alūksnes pilsētas domes informācijas nodaļas vadītāja Zinaīda Kalniņa uzsver, ka pašvaldībai “situācija ir citādāka nekā uzņēmējiem”. “Dome publicē darba piedāvājumus, lai atrastu pretendentus, un pasākumus, kam izmanto visus reklāmas veidus. Tikai tuvredzīgi cilvēki var teikt, ka reklāma nav vajadzīga,” uzsver Z.Kalniņa. Katrs apsveikums viņasprāt apliecina cieņu cilvēkiem.